5 نکته برای حرفه ای ترین نورپردازی فروشگاه

5 نکته برای حرفه ای ترین نورپردازی فروشگاه

بر اساس داده های علمی، کیفیت نور تاثیر مستقیمی بر موفقیت مخاطب و حجم فروش دارد. پس اگر مغازه دار هستید باید به اصول نورپردازی با لامپ مغازه توجه کنید تا از رقبای خود در بازار عقب نمانید. این مقاله دارای نکاتی است روشنایی تجاری توضیح دادیم که رعایت آنها می تواند نورپردازی فروشگاه، نمایشگاه یا نمایشگاه شما را به برگ برنده شما در جذب مشتری تبدیل کند.

  • با روشنایی و میزان نور سخاوتمند باشید!

واقعیت این است که اولین انتظار از نور، دید خوب فضا است. اگر نگاهی دیگر به نورپردازی فروشگاه خود در به اصطلاح «چشم خریدار» بیندازید، احتمال کمی وجود دارد که در فضاهای حساس نقاط تاریک و روشن یا نقاط نامشخصی پیدا کنید که نیاز به توجه دارند. پس حل این مشکل را به تاخیر نیندازید و بلافاصله به فکر روشنایی کامل فضای خود باشید.

  • نشانگر رنگ لامپ، تفاوت بین شما و دیگران!

به نظر می رسد برخی فروشگاه ها یا فضاهای مختلف نور شفاف تری نسبت به سایرین دارند و اجناس زیر این چراغ ها بهتر از فضاهای دیگر دیده می شوند. آیا این فقط در مورد میزان نور است؟ قطعا نه. شاخص رندر رنگ یا CRI نورپردازی خرده فروشی LED نشان می دهد که رنگ کالاها در زیر نور آن نور چقدر به رنگ آنها در زیر نور خورشید نزدیک است. در واقع، هر چه شاخص رندر رنگ به 100 نزدیکتر باشد، رنگ محصول شما واقعی تر و شفاف تر خواهد بود. نورپردازی مناسب با چراغ های LED با CRI بالاتر از 95 باعث می شود فروشگاه شما کاملاً متفاوت از اطرافیان شما به نظر برسد.

  • سوسو زدن نور برای چشم و عکاسی و فیلمبرداری مضر است

فلیکر مربوط به درایور یا ترانسفورماتور نوری است که در فروشگاه، فروشگاه، گالری یا نمایشگاه خود استفاده می کنید. سوسو زدن نور که به راحتی توسط دوربین تلفن همراه شما تشخیص داده می شود، باعث سردرد و خستگی چشم افراد در فضا می شود. همچنین در بازار امروزی که عکاسی و فیلمبرداری محصول نقش بسیار مهمی در بازاریابی و فروش دارد، انتخاب نور سوسو کننده تصاویر و کیفیت پایین آنها را مخدوش می کند و زحمات شما را هدر می دهد. پس با انتخاب چراغ های بدون فلیکر از شر تمام این مشکلات خلاص شوید.

  • فراموش نکنید که چراغ های خطی، چراغ های مسیر و چراغ های چند خانه را در نظر بگیرید!

چراغ های خطی و چراغ های مسیر دو مورد از محبوب ترین، پرفروش ترین و پرفروش ترین چراغ ها برای روشنایی تجاری هستند. با استفاده از چراغ های خطی می توانید از یک طرف مشتریان را به قسمت های مختلف فروشگاه خود با طراحی خاص هدایت کنید و از طرف دیگر نورپردازی عمومی یا دکوراتیو تهیه کنید.

نورپردازی پیست در بازار روشنایی مغازه یکی از بهترین وسایل روشنایی برای نورپردازی محصولات مختلف در نمایشگاه و فروشگاه می باشد زیرا با آن می توانید مستقیماً چراغ را روشن کرده و محصول مورد نظر را روشن کنید. علاوه بر این، این چراغ راهنما در انواع وات ها و اشکال موجود است و مطمئناً با کمی جستجو می توانید نور مسیر مناسب فضای خود را پیدا کنید.

چراغ های چند خانه که با نام AR111 نیز شناخته می شوند، چراغ های فرورفته هستند و در انواع فریم های تک خانه، دو خانه و سه خانه تولید می شوند. با استفاده از این چراغ تعبیه شده نه تنها نور مورد نیاز خود را بر اساس اشکال مختلف دریافت خواهید کرد، بلکه می توانید چراغ مغازه AR111 را در داخل قاب بچرخانید و در محل مورد نظر خود بدرخشید.

  • ایجاد کنتراست و کیاروسکورو در فضا با کمک نور!

این ایده که همه چیز در فروشگاه باید در بهترین حالت خود باشد، یک باور نسبتا قدیمی است. در معماری امروزی باید زیبایی و بهینه بودن را در همه چیز رعایت کرد. در میان چیزهای دیگر، نیازی به روشن شدن همه جای فروشگاه یکسان نیست. می توانید محصولات خود را بیشتر نورپردازی کنید و آنها را از سایر قسمت های فضا جدا کنید. به این ترتیب محصولات خود را متمایز می کنید.

نکات فوق از مهمترین نکات برای نورپردازی مغازه و تجاری می باشد. برای مشاوره نورپردازی و یا خرید محصولات تخصصی نورپردازی از فروشگاه با شماره درج شده تماس بگیرید 58642-021 یا ارتباط آنلاین در وب سایت Ecovat با ما بمان.

دیدگاهتان را بنویسید