50% تخفیف برای بازدید از برج میلاد در ماه مبارک رمضان


ساعت: 10:22
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820353

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، شهروندان می توانند با خرید بلیت بازدید از طبقات مختلف برج میلاد با 50 درصد تخفیف، از برنامه های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان بهره مند شوند و تا ساعت 1 بامداد از طبقات برج میلاد بازدید کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و ماموریت مجموعه گردشگری برج میلاد مبنی بر ایجاد فضایی برای تفریح ​​و تفرج افطار تا سحر، مدیریت این مجموعه امکانات و برنامه های مختلفی را برای شهروندان بلیط با 50 درصد تخفیف برای بازدید از برج میلاد.

این تخفیف تا دهم اردیبهشت ماه است و شهروندان می توانند از ساعت 17 الی 1 بامداد به مجموعه گردشگری و تفریحی برج میلاد مراجعه کنند. لازم به ذکر است فروش بلیط بعد از ساعت 1 بامداد امکان پذیر نمی باشد.

در این راستا علاوه بر امکانات فوق، شهروندان می توانند از برنامه های ارائه شده در محوطه برج میلاد از جمله چای حرم رضوی، برنامه ویژه کودکان در راهرو و اجرای موسیقی اقوام به صورت رایگان استفاده کنند. همچنین پارکینگ مجموعه تا پایان ماه مبارک رمضان به نفع بازدیدکنندگان رایگان اعلام شده است.

ضیافت افطاری ساده و ویژه برنامه ماه بهشت ​​با حضور قاریان بین المللی هر شب در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود و این برنامه به صورت زنده از قرآن پخش می شود. شرکت در این محفل معنوی برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید