5000 متر مربع ساخت و ساز غیرقانونی در شهر جکه سعود تخریب شد


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834355

رئیس اداره منابع طبیعی و حوضه‌داری شهرستان رازوجرگلان:

الیاس یزدانی از تخریب 5000 متر مربع ساخت و ساز غیرمجاز در شهرک جکه سعود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ الیاس یزدانی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رازویرگلان به عصر اترک گفت: اراضی طبیعی و ملی را تصرف کنید.

یزدانی بیان کرد: اگرچه عرصه های طبیعی و ملی انفال محسوب می شود اما برخی از برندگان به دنبال بهره برداری شخصی هستند.

وی افزود: فراتر از ظرفیت چرای مرتع و چرای خارج از فصل، تغییر هدف چرای با ارزش به دیم کم بازده، استفاده بی رویه از محصولات دارویی، صنعتی و غذایی بدون در نظر گرفتن تهیه طرح های عملیاتی برای اغتشاشات رایج. در منابع طبیعی دولت ها هستند.

وی افزود: اما یکی از فعالیت های مخرب انسان در طبیعت که در برخی موارد جبران خسارات ناشی از آن امکان پذیر نیست، ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی ملی به نوآوری هایی مانند خانه، انبار و غیره است. . سوله های ذخیره سازی.”

رازویرگلان رئیس اداره منابع طبیعی و مدیریت آب حوضه های آبخیز گفت: و سرکوب گفت: در دادگاه حکم می شود.

یزدانی افزود: اداره منابع طبیعی و حوضه داری شهرستان های راز و جرلان هر ساله اقدامات مربوط به اجرای قانون ملی شدن جنگل ها و مراتع را رصد و اجرا می کند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی متخلفان و نوآوری های غیرمجاز توسط کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی و طرح شکایت در دادگاه، تعداد 5 پنل که به صورت غیرمجاز در اراضی ملی به مساحت 5000 مترمربع ساخته شده بود. . در آوریل: «در سال 1401 در شهر جکه سعود، توابع جرگلان شهر راز و جرگلان ویران شد.

وی خاطرنشان کرد: ساخت و ساز در دره ها و آبراه ها و همچنین اراضی دارای مرتع و کاربری جنگلی علاوه بر خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی، تخریب اراضی و از سوی دیگر چالش های اجتماعی غیرقابل کنترلی را ایجاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید