واگذاری 200 متر زمین و اعطای وام به متقاضیان ساخت و ساز مسکونی در شهر زهک


ساعت: 11:39
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906327

حسن دهمرده از آغاز عملیات ساخت مجتمع مسکونی 30 واحدی در شهرستان زهک و اعطای 200 متر زمین و وام به متقاضیان ثبت نام در شهرستان زهک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار عصرهون از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و گفت: در این شهرستان احداث مجتمع مسکونی 30 واحدی مسکونی انجام می شود. از محل اعتبارات بنیاد مسکن در قالب طرح ملی نهضت مسکن که توسط متقاضیان واجد شرایط ارائه شده است، آغاز شده است. شرایط ثبت شده به زودی شروع به کار خواهد کرد.

فرماندار زهک افزود: تاکنون 20 واحد مسکونی از مجموع 50 واحد طرح ملی نهضت مسکن در این شهرستان در حال ساخت است و قرار است تا پایان سال 50 واحد مسکونی نیز در قالب این طرح ساخته شود. از امروز ۱۴ آبان ماه با اعتبارات بنیاد «مسکن و مشارکت های مردمی» عملیات ساخت مجتمع مسکونی ۳۰ بلوکی در این شهرستان آغاز می شود.

علیرضا سالاری رئیس بنیاد مسکن زهک در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این طرح در تاریخ 14 آبان به متقاضیان ثبت نام، دعوتنامه برای ارسال شرایط اعلام می شود و این طرح یکساله با مشارکت مردم ساخته می شود. مردم و بنیاد مسکن شهرستان و وام 200 میلیون تومانی با سود کم به متقاضیان پرداخت می شود و بازپرداخت آن پس از یک سال در مراحل مختلف با توجه به شرایط اقتصادی مردم انجام می شود.

وی افزود: در این راستا 200 مترمربع زمین در اختیار واجدین شرایط ساخت واحدهای مسکونی این پروژه قرار می گیرد و با توجه به اینکه ساخت واحدهای مسکونی در این پروژه برای هر واحد 650 میلیون تومان هزینه دارد و امیدواریم تورم ایجاد شود. هزینه ها را در ماه های آینده افزایش نمی دهد.

سالاری با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن ادامه داد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اصلی ترین برنامه های دولت است که با تامین مسکن ارزان قیمت سعی در جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت ها در بازار مسکن دارد و همچنین زمینه تامین مسکن را فراهم می کند. امکان مالکیت کاربر نهایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید