53 کانون در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است

ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796371

سرهنگ حسین پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری گفت: 53 نقطه کانونی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بیشتر آنها در محدوده هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ حسین پور رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بهتیاری ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه خودروهای مارپیچ توقیف و به پارکینگ منتقل شدند، گفت: تاکنون یک هزار و 350 دستگاه خودرو به دلیل تردد خودروها به پارکینگ بوده است. تا یک ماه ممنوع شد

وی تصریح کرد: 53 کانون در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بیشتر آنها در منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه هر سال می توان نقاط بحرانی اورژانس را اضافه کرد خاطرنشان کرد: 14 نقطه شناسایی شده است که در صورت ورود غریبه ای به استان می تواند این نقاط را شناسایی کند.

حسین پور نبود کمربند ایمنی و دخالت خودروهای سبک و سنگین را یکی از مشکلات این استان دانست و گفت: آلودگی صوتی، ترافیک، تصادف و… نتیجه کمبود کمربند هستند.

وی با اشاره به افزایش پارکینگ دوبل در محدوده مراکز درمانی خاطرنشان کرد: برخی از رانندگان این مناطق به دلیل حضور بیمار مجبور به تخطی از قوانین می شوند و این مشکل منجر به افزایش شلوغی می شود.

فرمانده انتظامی راهور چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلاس های مزاحم و نیمه مزاحم یکی دیگر از معضلاتی است که در فناوران، خواجه نصیر و … اختلال ایجاد می کند و مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی گفت: بیش از 30 مرجع و نهاد در معضل قاچاق دخیل هستند و باید وارد شوند و به پلیس کمک کنند و در صورت امتناع این مرجع در تصادف مجرم شناخته می شود.

حسین پور مرگ را یکی از رویکردهای پلیس راهور عنوان کرد و افزود: در این راستا 7 تقاطع هوشمندسازی محلی شده و در فاز اول قرار داریم که ممکن است نواقصی داشته باشد اما در دستور کار دامپزشکی، کشوری و سینمایی نیز قرار دارد. تقاطع ها. سینما.”، چهارراه بازار و غیره.

وی از ایجاد خودرو به عنوان خودروی سیار ثبت نامی و عنوان داشا خبر داد: رویکرد این خودرو اعمال قانون پارک پیاده رو است که تخلفات را ثبت می کند و هشدار می دهد که می تواند بسیار موثر باشد زیرا کارمندان بانک، تجار و. .. پیاده روهای خیابان مردگان را اشغال می کنند و حق دیگران را سلب می کنند.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مطالعات طرح کلی ترافیک شهرکرد با همکاری حدود 30 تا 40 درصد انجام شده است و در مورد شبیه سازی ها و اینکه طی چه مسیرهایی ممکن است تغییر کند، این طرح برای بروجن آماده است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اتوبوس برای معلولان و جانبازان خاطرنشان کرد: کمبود گرما در فصل زمستان از مشکلات مسافران است. در این راستا 11 اتوبوس مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی به مجموعه اضافه شده است. ناوگان حمل و نقل عمومی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید