550000 خودروی لوکس باید 5600 میلیارد تن مالیات بپردازند. صاحبان منتظر پیامک هستند

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799194

رئیس سازمان مالیاتی از شناسایی 550 هزار خودروی لوکس خبر داد و گفت: این خودروها باید 5 هزار و 600 میلیارد تن مالیات پرداخت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید منظور رئیس سازمان امور مالیاتی در برنامه نگاه یک با اشاره به اخذ مالیات از خودروها و خانه های لوکس گفت: یک میلیارد مازاد با همکاری نیروی انتظامی انجام شد. حدود 17.5 میلیون خودرو و دو کابین اطلاعات دریافت شد که کمتر از 20 روز پیش قوانین این مالیات ابلاغ شد و در این مدت اقدامات خوبی انجام شد.

وی افزود: برآورد می شود 550 هزار خودرو مالیات گرفته شود و کل مالیات برآورد شده 5600 میلیارد تن است. برای دریافت این مالیات به صاحبان آنها پیامک می فرستیم تا پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت باید بلافاصله پس از انتقال خودرو، صورت حساب مالیاتی را پرداخت کنند.

معاون وزیر اقتصاد در خصوص خانه های مجلل افزود: به دنبال کسب اطلاعات لازم از وزارت راه و شهرسازی، شهرداری و وزارت کشور هستیم. البته اطلاعات ما کامل نیست، طبق ماده 187 قانون مالیات های مستقیم که خرید و فروش مسکن در ادارات ثبت شده است، اطلاعات ارسال شده و بالغ بر 10 میلیارد تن را شناسایی کرده ایم. ، اما هنوز تکمیل نشده است.و باید تا پایان مهلت قانونی ثبت نام در سامانه املاک و مسکن برای خوداظهاری منتظر بمانید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید