6 خانه در سال جدید توسط بسیجیان رودانی بهسازی و مقاوم سازی شد/ انقلاب اسلامی فرهنگ جهادی را به ما آموخت.


ساعت: 12:54
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818339

دبیر قرارگاه شهدای تحول بالاشهر رودان;

بالاشهر رودان دبیر ستاد تحول آفرینی محله شهدا از ساخت و نوسازی شش واحد مسکونی برای خانواده های نیازمند در رودان در نوروز سال 1401 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر داوری دبیر ستاد تحول ربع شهدای بالاشهر رودان در گفت و گو با هرمز با تبریک هرمز گفت: محله و در بین مردم.

دبیر قرارگاه شهدای تحول بالاشهر رودان افزود: اجرای طرح های همدلی، مهربانی و جهادی در قالب ساخت، نوسازی و تکمیل 6 منزل مسکونی همزمان با سال 1401 گامی مهم و موثر در راستای محرومیت زدایی و ظرفیت سازی است. تلاش بسیجی، گروه جهادی، انگیزه و تلاش بالای این عزیزان را در اجرای برنامه های مختلف که در حد توانشان است، تضمین و قدردانی می کند.

داوری ادامه داد: خدمات بسیجیان این قرارگاه در عرصه هایی مانند سازندگی، سیل و کمک های مومنانه و سلامت بر هیچکس پوشیده نیست و فعالیت این بستگان بدون هیچ چشمداشتی انجام می شود و ظرفیت عظیم دیگری از این بستگان را می توان در دیگری . وی به مواردی از کاهش آسیب های اجتماعی در قالب برقراری نظم و امنیت پایدار در محله اشاره کرد که واقعا نقش اساسی داشت.

دبیر ستاد تحول آفرینی شهدا بالاشهر رودان گفت: ایثار، شهادت، ایثار، انقلاب و استقامت از ویژگی های فرهنگ جهادی است که ترویج آن ارزشمند است چرا که انقلاب اسلامی این را به ما آموخته است.

وی از همکاری و تلاش همه جانبه مردم، بسیجیان، سپاه ناحیه، حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) و پایگاه شهید صابری رودان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید