6 نفر دیگر از مسئولان فدراسیون ورزش های همگانی از سمت خود استعفا دادند


ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895514

شش رئیس انجمن و کمیته فدراسیون ورزش های همگانی در اعتراض به تصمیمات غیرکارشناسی وزارت ورزش و جوانان از سمت خود استعفا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از اعتراض وزارت ورزش و جوانان به تمدید ماموریت افشین ملایی به عنوان مسئول این وزارتخانه در فدراسیون ورزش های همگانی، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون، ایمان متقیان نژاد نایب رئیس آقایان نسیم بن یعقوب. ثانی نایب رئیس بانوان، ناهیده جباری رئیس فرهنگستان، علیرضا مهدوی رئیس سازمان ورزش های تفریحی و رقابتی و نیما حسن زاده رئیس سازمان توسعه فعالیت های بدنی در اعتراض به این غیرحرفه ای و مغرضانه از سمت خود استعفا دادند. تصمیمات

پس از این اتفاق، شش رئیس دیگر کمیته ها و انجمن های فدراسیون ورزش های همگانی با ارسال نامه هایی به افشین ملایی از سمت خود استعفا دادند.

محمدجواد قریبرضا رئیس کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات، محمودرضا قاسمی رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی، محمد عشقی رئیس انجمن ورزش شهرداری، نورا داور پناه رئیس کمیته داوطلبان، مرضیه صدیقی رئیس کمیته توسعه ورزش روستایی و مهدی اشرف زاده رئیس انجمن گردشگری است که در اعتراض به اقدامات اخیر وزارت ورزش و اتخاذ تصمیمات یک جانبه خارج از ضوابط استعفای خود را اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید