6 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خرم آباد توزیع شد

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797491

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلا؛

سرهنگ بازگیر گفت: 6 هزار بسته معیشتی در 28 نقطه شهری و روستایی خرم آباد توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ ماشالا بازگیر در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 34 هزار و 500 بسته معیشتی بر اساس بانک اطلاعاتی تدوین و ثبت شده توسط بسیج محلات و پایگاه های خانواده های کم برخوردار اهدا شده است. بود.

وی افزود: شش هزار بسته معیشتی هر بسته معادل 500 هزار تن از 28 بخش و اقشار در 28 نقطه شهری و روستایی خرم آباد توزیع شد.

فرمانده سپاه شهرستان خرم آباد گفت: امسال با مساعدت کمیته امداد ساخت 25 واحد و بازسازی و تعمیر 40 واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد انجام شده است.

بازگیر با اشاره به خدمات اکیپ های مراقبت، نظارت و پشتیبانی در ایام ولیعهد گفت: تیم های مراقبتی متشکل از بانوان بسیجی در پایگاه های بهداشت و درمان و با کمک تیم های پشتیبانی و پشتیبانی در مراکز بهداشتی درمانی و محلات مستقر می شوند.شبکه بهداشت و درمان کارکنان، خانواده های مبتلا به بیماری عروق کرونر و بیماری عروق کرونر قلب، از جمله دارو، غذا و مشاوره، شناسایی و کمک شدند.

وی افزود: زمانی که پیک پنجم رخ داد، مردم نیاز به خدمات خانه به خانه داشتند، به همین دلیل تیم‌هایی را در بخشی از بیمارستان آموزش دادیم و تعدادی از مبتلایان به ویروس کرونا بلافاصله تماس گرفتند و مشاوره، خدمات پزشکی و اقلام دریافت کردند. “، مواد مخدر.

بازگیر گفت: در طرح واکسیناسیون تمام سالن های بدنسازی شهرستان را با علوم پزشکی استان در اختیار گرفتیم. در حال حاضر 3 تا 4 مورد مشغول به کار هستند و در این مدت ظرفیت نیروی کار و امکانات زیرساختی در حال کار و خدمت در مبارزه با تاج هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید