600 هزار تومان به حساب این گروه از یارانه بگیران واریز شود

600 هزار تومان به حساب این گروه از یارانه بگیران واریز شود

در روزهای اخیر و با تکمیل آمار این دو نهاد حمایتی، در ۲ روز گذشته مبلغ ۶۰۰ هزار تومان برای بیش از ۱۹۰ هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.

در روزهای اخیر مبلغ 600 هزار تومان برای بیش از 190 هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی واریز شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان با اشاره به تحقق سنت بنیاد مستضعفان در سال های اخیر در کمک به ایتام بی بضاعت کشور، اظهار داشت: بنیاد مصطفان در سال های اخیر در راستای کمک به ایتام نیازمند کشور عمل کرده است. امسال نیز همانند 4 سال گذشته و سنت بنیاد مصطفان در سال های گذشته، همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی (ع) و ابوالایتم، اقدام به جمع آوری آمار تمامی ایتام کردیم. تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کل کشور است تا هدیه معیشتی بنیاد به حساب این عزیزان واریز شود.

هدیه معیشتی 600 هزار تومان

رئیس بنیاد مصطفان افزود: در روزهای اخیر و با تکمیل آمار این دو نهاد حمایتی مبلغ 600 هزار تومان برای بیش از 190 هزار ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور در سراسر کشور واریز شده است. 2 روز گذشته

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان بیش از 114 میلیارد تومان به حساب این بستگان واریز کرده است، ادامه داد: علاوه بر کمک معیشتی به ایتام، بنیاد مصطففان طی یک سال گذشته بیش از یک میلیون بسته معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده است. دو نهاد حمایت کردند و این مسیر ادامه دارد.

به گفته فتاح، بیش از 160 هزار ایتام تحت پوشش کمیته امداد، 27 هزار یتیم تحت پوشش مددکاری اجتماعی و بیش از 5 هزار یتیم متعلق به گروه های اجتماعی این هدیه معیشتی 600 هزار تومانی را از سوی بنیاد مصطفان دریافت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید