66 پل باید تا پایان سال 1403 لرزه‌ای بشود/همه ارگان‌های شهرداری برای حفاظت از پل‌ها تلاش کنند.


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917210

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: نگهداری پل بسیار مهم است و پل سازی علمی است که هر روز به روز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران پس از استماع گزارش رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران در خصوص وضعیت نظارت بر پل های پایتخت با اشاره به وضعیت تجهیز و بهسازی پل ها. ، گفت: تجهیز مجدد پل ها به دلیل اهمیتی که دارد در دستور کار قرار گرفته است و البته این مهم از سال های گذشته انجام شد و از سال های قبل 20 تا 30 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد که این رقم در این مدت به 200 میلیارد تومان رسید. بودجه سال

وی گفت: همه دستگاه های شهرداری باید برای حفظ پل ها تلاش کنند. زیرا در بازدیدی که انجام دادیم متوجه شدیم که آبیاری فضای سبز نزدیک پل به آن آسیب وارد کرده است که نیاز به تعمیر دارد و یا اینکه سازمان مردمی در سال های گذشته گاهی اوقات روی بتن پل روکش ایجاد می کند که یک اشتباه از آنجایی که نمی توان شاهد تخریب احتمالی پل و همچنین استفاده از نمک و ماسه در زمان یخبندان برای بتن اشتباه است و حداقل باید از ماسه استفاده شود.

شعبانی همچنین با بیان اینکه پل حافظ – جمهوری ایران در رابطه با حذف آن بررسی شده است، گفت: این اقدام هنوز در مرحله مطالعه است.

وی با بیان اینکه نگهداری پل بسیار مهم است و پل سازی علمی است که هر روز جدید می شود، افزود: تا پایان سال 1403 باید 66 پل بهسازی لرزه ای شود و امیدواریم در بودجه سال آینده ماه حمایت شود.

وی در پاسخ به سوال تشکر هاشمی در مورد زیرگذر گیشا، گفت: زیرگذر گیشا در حال حاضر طرح مصوب است، اما در دوره گذشته که خودشان نیاز به توضیح دارند، برخی از حرکات زیرگذر از ساخت خارج شد. صحنه. ، در غرب و ورودی منطقه نصر مشکلی وجود دارد که یا به دلیل اعتراض مردم و کسبه باید پروژه را دوباره شروع کنیم یا زیرگذر جنوب به جنوب را در چمران ایجاد کنیم که هنوز به تصویب نرسیده است. کمیته های تخصصی

دیدگاهتان را بنویسید