شورای شهر هیچ تعصبی نسبت به شهرداری یا ارگان دیگری ندارد


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899983

نشی مقدم با اشاره به اینکه اگر هر ارگانی وظیفه محوله را به دستگاه دیگری واگذار کند مشکل حل نمی شود، گفت: شورای شهر ششم از بدو تصدی خود هیچ گونه تعصبی نسبت به شهرداری یا هیچ ارگان دیگری نداشته و تنها تعصبش نسبت به شهرداری است. مردم و حل مشکلات بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید نشی مقدم در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه مشکل نشت آب های زیرزمینی شهر زنجان معضلی است که مختص بنای رختشویخانه تاریخی و اطراف آن نیست، گفت: این مشکل در سایر نقاط شهر به ویژه مناطق جنوبی به معضلی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سازمان های مختلف از جمله شهرداری، آبفای، آبفای و خشکشویی میراث فرهنگی در حال انجام اقداماتی هستند، افزود: حل مشکل نشت آب در شهر زنجان نیازمند همکاری بین دستگاهی است و جامع است و نمی تواند تنها یک ارگان یا یک ارگان باشد. دستگاه مسئول شناخته شدند. بنابراین، این وظیفه نباید مانند یک توپ بین سازمان های مختلف جابجا شود.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه اگر هر ارگانی وظیفه محوله را به دستگاه دیگری بسپارد مشکل حل نمی شود، گفت: شورای شهر ششم از بدو ورود به کار هیچ تعصبی نسبت به شهرداری و هیچ دستگاه دیگری نداشته است. و تنها تعصب آن به مردم است و مشکلات آنها را حل می کند. بنابراین کارکنان باید سر یک میز بنشینند، مشکل را ریشه یابی کنند و مشکل مردم را حل کنند، اما تا زمانی که روحیه همکاری وجود نداشته باشد، مشکلات حل نمی شود.

وی همچنین با بیان اینکه به دلیل مشکلات ایجاد شده در نانوایان توسط تعاونی نانوایی ها، برخی از نقاط شهرک آسفالت نشده است، گفت: اگرچه علت این مشکل به دلیل کمبود ایجاد شده از طریق تعاونی نانوایی ها است، اما در حال تلاش برای رفع مشکلات هستیم. مسئله. مردم این را از شهردار خواسته اند.

نشی مقدم تصریح کرد: دستگاه های نظارتی باید در خصوص مشکلات مردم گزارش تهیه کنند، همه سازمان ها و ارگان ها برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و مشکلات را به سمت های مختلف سوق ندهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید