665 بیمار عروق کرونر بستری در مازندران / 20 منطقه نارنجی و قرمز


ساعت: 11:08
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811991

طی 24 ساعت گذشته با شناسایی 122 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 665 نفر رسید که از این تعداد 186 نفر در وخیم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، در روزهای اخیر که شاهد روند کاهشی بیماری عروق کرونر در استان مازندران بودیم، تعداد مبتلایان در 24 ساعت گذشته دوباره به اوج خود رسید.
طی 24 ساعت گذشته 98 بیمار مشکوک به کرونا در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
در این مدت 129 مظنون بستری، از بیمارستان ترخیص و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.
در حال حاضر 499 بیمار در این مراکز بیماری های عروق کرونر قلب بستری هستند که 153 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 166 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های بابل بستری هستند. همچنین در 24 ساعت گذشته 24 بیمار جدید بستری و 29 بیمار ترخیص شدند.
همچنین 33 بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.
بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 122 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 665 نفر رسید که از این تعداد 186 نفر در وخیم هستند.
بر اساس گزارش ها، تعداد جان باختگان امروز در مازندران به هشت نفر رسید.

بر اساس آخرین اطلاعات مربوط به رنگ آمیزی تاج در مناطق مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، 16 شهرستان در استان مازندران نارنجی، چهار شهرستان در تنکابن، رامسر، سوادکوه و بهشهر هر دو باقی مانده اند. در تاج سرخ، شهرهای میاندرود و سیمرگ همچنان در حالت زرد کرونا هستند.
شهرستان های تنکابن، رامسر، سوادکوه و بهشهر در حالت قرمز، آمل، ساری، بابل، محمودآباد، چالوس، قائم شهر، سوادکوه شمالی، نور، نکا، گلوگاه، بابلسر، جویبار، نوشهر، فریدونکنار، کلاردشت و شهرستان های عباس آباد. و شهرهای عباس آباد و سیمرغ به رنگ زرد هستند.
همچنان توصیه می شود اقدامات بهداشتی را تقویت کنید و نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید