677 کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد


ساعت: 14:29
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885922

سردار احمد طاهری از کشف 677 کیلوگرم مواد افیونی در جریان درگیری مسلحانه محیط بانان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های شمالی و جنوبی استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی از فعالیت یک باند قاچاق سازمان یافته که قصد حمل محموله مواد مخدر را داشتند، کشف کردند. از شهرستانهای ایرانشهر . میرجاوه، زهک» به مرکز کشور، اطلاع رسانی و مشکل را به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مذکور اعلام کردند.

وی گفت: در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان «میریاوه» در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام تعدادی اقدامات تخصصی، تیمی از اعضای این باند قاچاق را دستگیر کردند. حمل محموله مواد مخدر در مجاورت “پژو 405”. آنها در روستای تامین شهرستان میرجاو بودند، پیدا شدند و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس می دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که با آتش شدید محیط بانان پلیس محل را باریک و باریک دیدند و خودروها را رها کردند. به سمت کوهها دویدند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «ایرانشهر» نیز تیم دیگری از اعضای این باند را که با یک دستگاه خودرو پژو 405 در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی در اطراف منطقه «آبادان» بودند، کشف کردند. شناسایی و مشاهده شدند.

سردار طاهری گفت: تکاوران نیروی انتظامی در عملیاتی قدرتمندانه در شمال و جنوب استان 5 قاچاقچی را به طور همزمان دستگیر و 677 کیلوگرم مواد افیونی شامل 627 کیلوگرم تریاک و 50 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: مبارزه با جنایتکاران و سوداگران مرگ همچون سال های گذشته یکی از اولویت های اصلی پلیس در استان است و ماموران در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید