70 درصد اصناف کرمانشاه پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810076

رضا سلیم ساسانی با بیان اینکه اصناف کرمانشاه حدود 70 درصد از پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، گفت: این میزان رعایت مناسب نیست زیرا هرچه بیشتر ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی باشند برای خود و مردم بهتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به عود مجدد بیماری عروق کرونر قلب و همزمانی با ایام خرید در نوروز، از بازاریان و کسبه اصناف می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: باید تلاش کنیم با مدیریت صحیح و اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی برای تامین سلامت عمومی همشهریان به وظیفه خود عمل کنیم.

سلیم ساسانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم عزیز با همین حساسیت در ماه های اول باید قوانین را کاملا رعایت کنند تا جان خود و دیگران به خطر نیفتد، اشاره کرد.

وی گفت: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تجار، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی نظارت دقیقی بر بازار خواهند داشت.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: کسبه و بازاریان برای رعایت پروتکل های بهداشتی موظف به پوشیدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ و پرهیز از تردد در حین تزریق سه نوبت واکسن تاج هستند.

سلیم ساسانی گفت: 12 تیم بازرسی و نظارت در نوبت صبح و عصر بر بازار کرمانشاه نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه اصناف کرمانشاه حدود 70 درصد پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند، افزود: این میزان رعایت مناسب نیست زیرا هر چه بیشتر ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی باشند برای خود و مردم بهتر است.

سلیم ساسانی گفت: مردم کمتر به اصناف توجه نکنند و در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون، یکدیگر را در اولویت قرار دهند.

وی گفت: پس از فرارسیدن عید نوروز و رونق بازار، بازرسی های بازرسان اتاق اصناف افزایش یافته است.

سلیم ساسانی از حمایت نمایندگان سازمان سکوت و تعزیرات حکومتی در انجام بازرسی ها خبر داد و گفت: در صورت نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، موارد زیر فروش و گران فروشی بررسی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید