70 درصد نیروی انتظامی مربوط به تخلفات، ایستا/ فعالیت سامانه کنترل سرعت 27 است


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909488

محمد حیدری یکی از چالش های شهر کرمانشاه را پارک دوبله عنوان کرد و گفت: 70 درصد نیروی انتظامی مربوط به تخلفات سرنشینان خودرو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری در گفتگو با مرصاد نیوز از بهره برداری از 27 سامانه کنترل سرعت در شبکه بزرگراهی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد این سامانه ها افزایش می یابد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: استفاده از دوربین های کنترل سرعت، تلاشی موفق برای کاهش سرعت رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای تلقی می شود.

وی با بیان اینکه نصب دوربین های مداربسته در قانونمندی و رشد فرهنگ ترافیکی اثرگذار است، افزود: همچنین در شهر دوربین های نظارتی برای ثبت تخلفات ساکنان مانند پارک دوبل نصب شده است.

حیدری گفت: یکی از چالش های شهر کرمانشاه پارک دوبل است که به صورت غیرمجاز در معابر پارک می شود که باعث ایجاد ترافیک و ترافیک می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: 70 درصد نیروی انتظامی پلیس راهنمایی و رانندگی مربوط به تخلفات سرنشینان خودرو است.

وی در خصوص تخلفات ساکنان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل آن تمرکز مراکز گردشگری در بافت مرکزی شهر است که مراکز درمانی و تجاری در آن مستقر هستند و باید توزیع این مراکز در سطح شهرک ها انجام شود. برای دیدن – تعداد کمی از ترافیک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید