750 میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شد


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812499

مدیر مسکن و عمران کمیته یاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

گل محمدی گفت: از ابتدای امسال در خراسان جنوبی حدود 550 میلیارد ریال در قالب کمک بلاعوض و 200 میلیارد ریال تسهیلات کم پرداخت به صندوق حمایت استانی واریز شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هاورستان، محمود گل محمدی، مدیر امور مسکن و مهندسی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در جلسه هفته احسان و خیریه به موضوع مسکن اشاره کرد و گفت: مسکن و افرادی که نیاز به نوسازی دارند و تامین می شوند بهسازی شده است. مسکن

وی افزود: در سال جاری تاکنون بیش از 6 هزار و 377 مورد خدمات مسکن به مشتریان ارائه شده است که تا پایان سال این تعداد باید به 9 هزار مورد برسد.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود 550 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و 200 میلیارد ریال تسهیلات صندوق کمک های استانی کم پرداخت شده است. تاکسی

گل محمدی با بیان اینکه موضوع مسکن تلفیقی از کمک بلاعوض و وام است، گفت: برای هر واحد مسکونی کمیته حمایت به طور متوسط ​​تا سقف 50 میلیون تومان کمک می کند و مددجو باید 100 میلیون تومان وام برای بهبود مسکن روستایی دریافت کند. ، در صورت وجود شرایط و استفاده مددجو از کمک خیران می توان تا سقف 70 میلیون تن از طریق خیریه ها کمک کرد.

وی گفت: وام بنیاد مسکن برای مسکن روستایی 100 میلیون تن بود که به 200 میلیون تن افزایش یافت اما هنوز بازپرداخت نشده است و ثبت نام کنندگان جدید 200 میلیون تن وام دریافت خواهند کرد.

مدیر مهندسی مسکن و ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: صندوق حمایت استانی همچنین 30 میلیون تن مسکن شهری و 20 میلیون تن مسکن روستایی ارزان قیمت پرداخت کرده است.

گل محمدی خاطرنشان کرد: کمیته مددکاری تفاهم نامه های متعددی با سازمان ها و نهادهای مختلف در خصوص موضوع مسکن منعقد کرده است. یکی از این تفاهم نامه ها تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان است که 10 هزار خانه در کشور دارد، 45 میلیون تومان برای بنیاد مستضعفان و 45 میلیون تومان.

وی افزود: سهم خراسان جنوبی از 7 هزار واحد توزیع شده تاکنون 81 واحد است و از 3 هزار واحد بعدی که قرار است توزیع شود، سهم خراسان جنوبی حدود 50 واحد درخواست شده است که در صورت ثبت به 130 واحد می رسد. “

مدیر مسکن و عمران کمیته مددکاری امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به انعقاد تفاهم نامه مسکن با سپاه اشاره کرد و گفت: در این تفاهم نامه در فاز اول استان دارای 100 سهم و مساحت 100 سهم است. 55 مترمربع، مددجو 100 میلیون تن است که از بنیاد وام دریافت می کند و حدود 120 میلیون تن به کمیته امداد کمک می کند.

گل محمدی در خصوص وام از کارفرما گفت: در این راستا به هر تعداد متقاضی در استان استقبال می کنیم و به ازای هر امدادگر شاغل اما دارای شرایط بیمه و حقوق کار، 100 میلیون تن وام معرفی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید