77.5 درصد از رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی بودند


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892328

وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه شورای دولت گفت: 77.5 درصد از پایه های 1 تا 10 زیرگروه های علوم انسانی، تجربی و فنی ریاضی و پایه های 1 تا 5 گروه های آموزش هنر و زبان های خارجی به مدارس دولتی متصل شدند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزیر آموزش و پرورش پیش از ظهر امروز (چهارشنبه دوم شهریور) در حاشیه جلسه شورای دولت در خصوص برپایی کلاس های عدالت آموزشی و آزمون ورودی مدارس دولتی گفت: 77.5 درصد از رتبه های 1 تا 10 زیرگروه های علوم انسانی علوم تجربی. علوم و ریاضیات فنی و رتبه های 1 تا 5 گروه های مطالعاتی هنر و زبان های خارجی مربوط به مدارس دولتی بود.

یوسف نوری با بیان اینکه بیشتر دانش آموزان ملی کشور را افغانستانی ها تشکیل می دهند، اظهار داشت: 560 هزار دانش آموز ملی داریم که بیشتر آنها افغانستانی هستند. امسال به دلیل وضعیت افغانستان، دانشجویان بیشتری وارد کشور شدند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره برگزاری کلاس های کنکور در مدارس دولتی توضیح داد: این مشاوره و راهنمایی تحصیلی در شبکه آموزشی دانش آموزان موسوم به شبکه شاد انجام می شود. مشاوران ما نیز در مدارس این کار را انجام می دهند و هیچ هزینه ای برای دانش آموزان ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید