93 نانوایی در شهرستان قزوین در دو شیفت کار می کنند

اکنون مردم و نانوایی ها انتظار دارند با کاهش مشکلات این راسته دلگرم شوند.

برای ردیابی عدم سهمیه آرد نانوایی ها با داود نایب فرجی، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی گفت وگو کرده ایم.

داود نایب فرجی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ وی بیان کرد: به درخواست تعدادی از تولیدکنندگان نان برای افزایش سهمیه آرد؛ این موضوع در کارگروه آرد و نان شهرستان پیگیری شد و 93 نانوایی طی دو مرحله در ماه جاری افزایش سهمیه گرفتند.

وی افزود: با توجه به نگرانی مردم از تعطیلی نانوایی های لواشی در شیفت عصر، 21 نانوایی برای پخت آرد اضافی همه روزه از ساعت 17 تا 20 احداث شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی گفت: دستور کار در نوبت عصر نیز در مرحله اول به 30 نانوایی مختلف ابلاغ شد و در دو روز گذشته درخواست 42 واحد دیگر نیز صادر شد. موافقت کردند و ساعت کاری آنها به اتحادیه نانوایان افزایش یافت. اعلام شده است که از فردا آرد خود را آماده می کنند.

نایب فرجی تصریح کرد: همچنان سهمیه آرد و ساعت کار نانوایان را در شهرستان ها نیز افزایش می دهیم.

وی بیان کرد: فرمانداران سایر شهرستان ها نیز پیگیر موضوع افزایش ساعت کار و سهمیه نانوایان در کارگروه های خود هستند و با هماهنگی های انجام شده با وزارت غله در این ماه قطعا این امر در شهرستان ها نیز محقق خواهد شد.

نایب فرجی درباره بارکد کیسه آرد گفت: این موضوع از جمله درخواست هایی بود که در کارگروه اصلی استان پیگیری شد و از طریق سازمان جهاد کشاورزی به اداره غلات به دنبال بارکد ویژه هستیم تا بتوانیم بر روی هر گونی ثبت می شود تا بدین ترتیب مسیر مصرف آرد نظارت شود و از قاچاق آرد جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید