95 درصد کودکان شاغل در کرج مهاجر افغانستانی هستند / 500 هزار تن درآمد هر شهروند در چهارراه!


ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855450

گلمرضا رضوانی گفت: برخی از اتباع خارجی نمی خواهند بیش از درآمد روزانه خود هزینه کنند و سر چهارراه به کار خود ادامه می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا رضوانی، معاون شهردار کرج به تیتریک گفت: «بیش از 95 درصد کودکان کار را اتباع خارجی تشکیل می دهند که بیشتر از افغانستان هستند. اکثر آنها بسته به شرایط کشورشان به نقاط مختلف کشور به ویژه کرج مهاجرت کرده اند.»

رضوانی با اشاره به اینکه شهروندان در چهره ناخوشایند کرج نقش اساسی دارند، افزود: آموزش و پرورش، قوه قضائیه و کمیته کمک به کودکان کار وظایفی بر عهده دارند که البته سالن شهید فهری زاده شیخ آباد کرج در بهزیستی البرز است. دفتر پیدا شد

وی گفت: مجموعه به عهده شهرداری کرج با مساعدت قوه قضائیه و با دستور منشی دادگاه جهت خدمات آموزشی در سالن نگهداری می شود و فرزندان پس از اخذ اقامت قانونی به خانواده تحویل داده می شوند. .

رضوانی گفت: اگر کودکی مجوز اقامت نداشته باشد با کمک اداره اتباع به کمپ منتقل می شود و از مرز عبور می کند که البته به ندرت اتفاق می افتد. متاسفانه ما یک خانواده با 10 فرزند جمع کردیم و هر فرزند روزی 500 هزار فرزند دارد. تومانی را بردند.

معاون شهردار کرج در خاتمه گفت: برخی از شهروندان تمایلی به صرف این درآمدها ندارند و در چهارراه به کار خود ادامه می دهند. متأسفانه به دلیل وجود طالبان و سختی عبور از مرز، عواقب حضور آنها در کرج گریبان مردم را خواهد گرفت.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید