VMU و کارکنان پرستاری باید درخواست های پرستاران را پیگیری کنند


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914722

سردار حیدرنیا گفت: مسائل پرستاران صنفی است و باید از طریق دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع بهداشت و درمان پیگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سالروز ولادت حضرت زینب(س) را به تمامی پرستاران و کادر درمانی پرتلاش به ویژه پرستاران استان البرز تبریک و تهنیت عرض می کنم. روز به پرستار.”

وی ادامه داد: در سالروز این میلاد مبارک، به نشانه قدردانی از زحمات همه پرستاران خوب و پرتلاش از طرف تمامی پرستاران استان به بیمارستان تخصصی فواق البرز آمدیم، هدیه کوچکی را به بستگان تقدیم کردیم و تلاش های آنها را ارج نهاد.

حیدرنیا افزود: به خصوص کادر پزشکی که در این دو سال زحمات زیادی کشیده اند و اندی در ماجرای کرونا زحمت کشیده اند و مسئولیت همه مردم را بر عهده دارند و ما نیز از زحمات این قشر زحمتکش قدردانی می کنیم.

فرمانده ارتش استان گفت: خداوند پرستاران را حفظ کند تا این بستگان بتوانند به مردم خدمت کنند.

وی گفت: بحث پرستاری یک بحث صنفی است و باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی و مجتمع بهداشت و درمان پیگیری شود. ما به عنوان کارمند به پرستاران قول می دهیم که هر کاری که بتوانیم برای پاسخگویی به درخواست این عزیزان انجام خواهیم داد.”

حیدرنیا ادامه داد: مطالبات پرستاران را در کمیته ها و جلساتی که در سطح استان برگزار می شود، پیگیری خواهیم کرد.

فرمانده سپاه البرز در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولان و همه مسئولان دولتی قدردان زحمات پرستاران هستند و از سختی ها، مشکلات و مشکلاتی که این عزیزان بویژه در شرایط کرونا متحمل شدند، می دانند و به اذن خدا مشکلات پرستاران را می دانند. پرسنل پزشکی به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید