ناصر فریادشیران سرمربی استقلال را شست

ناصر فریادشیران سرمربی استقلال را شست

روز گذشته احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در وزارت ورزش و جوانان علیه ناصر فریادشیران، معاون اجرایی استقلال در دوران احمد مددی که او را مسئولیت پذیر کرده بود، صحبت کرد.

* با توجه به صحبت های دیروز آقای سعادتمند و توهینی که به من کرد، در واقع می توانم از ایشان شکایت کنم، اما وقتی فردی زبان، عقل، شجاعت و آگاهی کامل از فساد فوتبال داشته باشد، دیگر نیازی به شکایت نمی بیند. من خودم جوابش را می دهم تا بفهمد بیهوده نگفتم «احمد سعادتمند مشاور راهرو وزارت ورزش است». این سوال را یکی از معاونان سابق گفته بود و من فقط تکرار کردم یا نه. او در حال حاضر با 7 نفر دیگر در وزارت ورزش در اتاقی مشغول به کار است و من چیزی بیشتر نگفتم.

* اگر این حرف ها را می زنم به خاطر استوری های مکرری است که سعادتمند در اینستاگرام می گذارد و همچنین به خاطر هواداران 16 ساله و کم تجربه. کسی که با قراردادهایش با ترکمنچای باشگاه استقلال را نابود کرد. مواردی مثل بلو پاف و فاجعه ای که آقای خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر با انتشار فایل صوتی خود به وجود آورد.

* نمی دانم چرا این آقا با توجه به سنش خجالت نمی کشد. چرا ساکت نیست و اجازه نمی دهد باشگاه استقلال با آرامش کار خود را انجام دهد؟

وقتی سعادتمند در پاسخ به این اظهارات گستاخانه می گوید فریاد شیرها را باید به روانپزشک تقدیم کرد، باید بگویم شما شرمنده آن شهدای گمنامی که در این فضای مقدس و معنوی چنین چیزی به من می گویید، نبودید؟ خودت باید به روانپزشک مراجعه کنی ضمنا من با رئیس بیمارستان روزبه دوست هستم، اگر مایل باشید به شما معرفی می کنم.

* به چه حقی ادعای مرتبط بودن با دیابت را دارید؟ شما ناخواسته با باکس وصل می شوید که از استقلال شاکی است. بله، شما عاشق دیده شدن هستید. حتی به خاطر دروغی که در مورد آپارتمان دیابت گفتی باید تا آخرش بگم. من حتی وکیل زوجی را که صاحب خانه بودند و به خاطر تاج و تخت مرده بودند پیدا کردم و چند چیز یاد گرفتم. پسر این خانواده در حال حاضر در استرالیا زندگی می کند و این خانه توسط یک شرکت در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

* هیچکس انتقال باشگاه به هتل و تعطیلی تیم را فراموش نکرده است. سفر بدون مجوز از وزارت ورزش و طرح حذف کادر فنی، افزایش 200 تا 700 درصدی قرارداد بازیکنان بدون حمایت مالی و بدون مجوز از مدیران ارشد و نهادهای نظارتی مانند سازمان بازرسی کل کشور و حراست. خودت باشگاه استقلال را نابود کردی. باشگاه استقلال ساختمان، سازمان و دفتر خودش را دارد اما به همان دلایلی که گفتم ترجیح دادید در هتل با بازیکنان قرارداد ببندید و عکس بگیرید. اردوی مرحوم حجازی و فرهنگستان هم بود. شما با این تصمیم ضرر مالی هنگفتی به باشگاه وارد کردید اما متاسفانه هنوز زبانتان دراز است.

* آقای سعادتمند من کل کشور را بررسی می کنم یا شما؟ آیا من به دادگاه یا قوه قضائیه بروم یا شما؟ در این بین سازمان بازرسی کل کشور تخلفات شما را به مراجع نظارتی و قوه قضاییه گزارش کرده است.

* در صورت تمایل نام بازپرس و شعبه را اعلام می کنم. آقای سعادتمند آیا باز هم می خواهید این مسائل را با مردم روشن کنم؟ اگر می خواهید این روند را ادامه دهید، من هم کارم را بلدم. آقای سعادتمند، بهتر است ساکت بمانید تا خیلی چیزهای دیگری را که در مورد شما می دانم بیان نکنم.

دیدگاهتان را بنویسید