بروکر ویندزور چیست؟ سفری ایمن در اقیانوس بازار های مالی با کارگزاری ویندزور

Windsor Broker چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟

اقیانوس بی پایان بازارهای مالی نمی تواند معامله گران را به جایی برساند. ولی “مسکن ویندزور“Windsor Brokers” با سابقه طولانی خود مانند قطب نما عمل می کند و معامله گران را به مقصد راهنمایی می کند. ویندزور با بیش از 35 سال تجربه، شهرت و جایگاهی دارد که با هیچ کارگزار دیگری قابل مقایسه نیست! در این مقاله وضعیت بررسی کارگزار ویندزور شما می توانید به طور کامل با این بروکر و تاریخچه درخشان آن آشنا شوید.

پادرمیانی ویندزور در طول سال 1988 ساخته شده و یکی از قدیمی ترین دلال های بازار ارز است.

کارگزاری در ویندزور او از آغاز کار خود در سال 1988 مسیر صعودی را دنبال کرد که ریشه در صداقت، نوآوری و تجربه او داشت. البته روش کار آنها با بسیاری از کارگزاران – مانند Alpari و Amarkets – متفاوت است [این بروکر ها به عنوان بروکر (ECN) شناخته می شوند]. کارگزاری ویندزور به اصطلاح “بازار ساز” است. این گروه از کارگزاران معامله گران را با تامین کنندگان نقدینگی مرتبط می کنند.

کارگزار ویندوز خدمات خود را به بسیاری از کشورهای جهان از جمله (ایران) ارائه می دهد. با ثبت نام در این کارگزار می توانید انواع دارایی ها و نمادهای معاملاتی را معامله کنید [شامل فارکس، ارز های دیجیتال، شاخص، کالا، سهام و…].

سال تاسیس

1988

نظارتی

CySEC، AD

IFSC، FSACEeysheli (مقررات ایران)

حداقل سپرده

50 دلار

حداکثر اهرم

1:1000

پلتفرم های معاملاتی

متاتریدر 4 (MT4)

تاجر وب

حساب اسلامی

ایناهاش

تجارت کپی

ایناهاش

پشتیبانی از زبان فارسی

ایناهاش

بررسی نظارتی کارگزار ویندزور؛ این کارگزار چقدر قابل اعتماد است؟

کارگزاری در ویندزور در طول فعالیت خود موفق به اخذ مقررات از چندین سازمان شد. آیین نامه اول و دوم این کارگزار یعنی (CySEC) و (JSC) مختص مشتریان اروپایی این کارگزار بوده و شامل ایرانیان نمی شود. برخی دیگر برای تجار ایرانی است.

مقررات کارگزار ویندزور برای ایرانیان

برای ارائه خدمات به کشورهای تحریم شده مانند ایران، کارگزار ویندزور به رگولاتوری کمتر مورد اعتماد روی آورده و تحت نظارت است. سازمان خدمات مالی سیشل (FSA) و با این مجوز می تواند به ایرانیان خدمات ارائه دهد. البته کارگزاران ویندزور از آیین نامه چهارم که مربوط به آن است نیز استفاده می کند کمیسیون خدمات مالی بلیز (FSC) به شماره ثبت 000153/391-000153/392 گفته می شود که عمدتاً خدمات مالی را برای ایرانیان با این مجوز پوشش می دهد.

ویندزور از کدام پلتفرم های معاملاتی استفاده می کند؟ویندزور از کدام پلتفرم های معاملاتی استفاده می کند؟

کارگزاری ویندزور فقط متاتریدر 4 و وب تریدر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

پلتفرم های معاملاتی کارگزار ویندزور

بروکر ویندوز برای حساب های تجاری شما پلتفرم های متاتریدر 4/ MT4 و تاجر وب پیشنهادات برای دانلود Metatrader 4 Windsor برای کامپیوتر، می توانید از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس یا مک استفاده کنید. و در نسخه موبایل متاتریدر 4 ویندزور به Android و iPhone، در Google Play و App Store وجود دارد.

نام کارگزار فارکس

کارگزاران ویندزور – کارگزاران ویندزور

متاتریدر 4 ویندزور

برای کامپیوتر و موبایل

متاتریدر 5 ویندزور

وجود ندارد

وب بازرگان ویندزور

هر سیستم عامل

ویندزور چند ترمینال

در ویندوز

دانلود Metatrader 4 برای Broker Windsor بر روی کامپیوتر و موبایل

به متاتریدر را دانلود کنید 4 ویندزور می توانید این کار را از طریق سایت اصلی کارگزار انجام دهید. پس از ورود به سایت ویندزور از طریق منوی کارگزار بر روی قسمت پلتفرم های معاملاتی کلیک کنید.

سپس می توانید MT4 Desktop for Windows را از میان گزینه های مختلف دانلود Metatrader 4 Windsor انتخاب کنید. توجه داشته باشید که همه این گزینه ها به یک صفحه منتهی می شوند. همچنین می توانید از پایین سایت ویندزور به این منو دسترسی داشته باشید و با انتخاب هر یک از موارد دانلود متاتریدر 4 برای بروکر ویندزور وارد این صفحه شوید.

در این بخش تمامی نسخه های متاتریدر 4 Windsor برای کامپیوتر و تلفن های همراه به شرط. شما هم می توانید برنامه دلالی انحصاری ویندزور از این صفحه دانلود کنید.

کارگزاری ویندزور چه حساب های تجاری ارائه می دهد؟کارگزاری ویندزور چه حساب های تجاری ارائه می دهد؟کارگزاری ویندزور چه حساب های تجاری ارائه می دهد؟

Windsor دو حساب به نام های Prime و Zero دارد.

با انواع حساب های کارگزاری در ویندزور آشنا شوید

وقتی صحبت از حساب‌های معاملاتی بروکر می‌شود، احتمالاً به حساب‌هایی مانند Saint، (ECN) و… فکر می‌کنید، اما این را به خاطر بسپارید. ویندزور یک کارگزار بازارساز است و اکانت های مختلف ارائه می دهد! حساب های معاملاتی کارگزار ویندزور:

آشنایی با حساب Prime Windsor

برای باز کردن این حساب، 50 دلار شما نیاز دارید، برای معامله گران با تجربه کمتر است و ریسک پایینی دارد. این حساب ممکن است برای شروع سفر تجاری شما مناسب باشد. مشخصه حساب کارگزاری Windsor Prime:

  • کمیسیون: خیر

  • حداکثر اهرم: 1:1000

  • پخش: از 1 پیپ

  • حداقل حجم معاملات: 0.01 لات

  • تعلیق: 20 درصد

  • Margin Call: 100%

  • قابلیت پوشش: بله

  • گزینه پوست سر: بله

  • حساب اسلامی: بله.

معرفی اکانت Zero Windsor

این حساب به یک سپرده بزرگ نیاز دارد و برای بسیاری از معامله گران حرفه ای ساخته شده است. اگر فردی با ریسک بالا هستید و می خواهید از معاملات خود درآمد بسیار خوبی کسب کنید، این حساب برای شما ساخته شده است. برای باز کردن این حساب باید حداقل 1000 دلار واریز کنید! مشخصه حساب کارگزاری ویندزور صفر:

  • کمیسیون: 8 دلار در هر لات

  • حداکثر اهرم: 1:1000

  • پخش: از 0 پیپ

  • حداقل حجم معاملات: 0.01 لات

  • تعلیق: 20 درصد

  • Margin Call: 100%

  • قابلیت پوشش: بله

  • گزینه پوست سر: بله

  • حساب اسلامی: خیر.

برای کسانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد Windsor Broker و همچنین انواع حساب های Windsor، تیک تیک Dow Jones در Windsor Brokers، ساعات کاری Windsor، نصب متاتریدر 4 Windsor و موارد دیگر هستند، می توانند به وب سایت های معتبر در این زمینه در بازارهای مالی مراجعه کنند. مانند Investopedia، Kanon Successful forex و معامله گران ارز دیجیتال معامله گران دیجی به دیجیاترز، ایران بروکر، ایران بروکر و غیره مراجعه کنید.

مزایا و معایب Windsor Broker چیست؟

ویندزور به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین کارگزاران دنیا شناخته می شود. مزایای بسیار در کنار معایب بسیار اندک این بروکر باعث جذب معامله گران زیادی به این بروکر شده است.

مزایای کارگزاری ویندزور

سابقه بسیار طولانی بروکر ویندزور یکی از مزایای اصلی این بروکر است. زیرا این بزرگترین دلیل بر صحت آن است. سایر مزایای Windsor Broker:

  • تنوع بسیار زیاد نمادهای معاملاتی (بیش از 150 نماد)

  • حضور فعال در بیش از 80 کشور و چهار قاره

  • ارائه روش واریز و برداشت ریالی ویژه ایرانیان

  • 30 دلار پاداش ثبت نام

  • توسط 4 نهاد نظارتی تنظیم می شود.

معایب واسطه گری ویندزور

به عنوان یک کارگزاری بازارساز، تنوع حساب ویندزور کم است. به عنوان مثال، سایر کارگزاران حساب های سنتی را برای معامله گران تازه کار ارائه می دهند، اما (ویندزور) به این موضوع توجه نمی کند. یک چیز دیگر معایب کارگزار ویندزور:

  • هزینه عدم فعالیت (تجاری که برای مدتی غیرفعال هستند باید بپردازند)

  • عدم تنوع ارزهای دیجیتالی ارائه شده توسط کارگزار

  • سرعت پاسخ پایین تیم پشتیبانی

  • سرعت پایین تراکنش

حرف آخر در بررسی کارگزار ویندزور

برای حرکت رو به جلو در معاملات جهانی، می توانید با خیال راحت مسکن ویندزور اعتماد با میراث طولانی، راه حل های نوآورانه و تخصص بالا، دنیایی از امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. اگرچه (ویندزور) معایبی دارد، اما مزایای بسیار خوب آن می تواند دلیل کافی برای شروع همکاری با این بروکر باشد.

منبع: دیجی تریدر دیجیاتر – اتحادیه بازرگانان

به این پست اشاره کنید