قفسه های بدون روغن در فروشگاه های سخت / شرکت “نیچر” خود پاسخگوی نیاز بازار نیست


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836062

اخیرا بازار شهرستان سی سخت با کمبود روغن خوراکی مواجه شده است چرا که تنها شرکت عرضه کننده در حال حاضر پاسخگوی نیاز مردم نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش زاگرس صبح امروز، روغن خوراکی در شهرستان سی سخت مرکز شهرستان دنا در کهگیلویه و استان بویراحمد کمتر از همیشه رایج شده است.

از آنجایی که روغن مصرفی و سرخ کردنی یکی از اقلام اصلی سبد مصرفی روزانه خانوارها است، مصرف آن نسبت به سایر مواد غذایی بیشتر است و به همین دلیل تقاضا برای این محصول بیشتر است.

شهروندان سی سخت از کمبود نفت در این شهرستان گلایه دارند و از کارکنان صنعت معدن و تجارت و همچنین جهاد کشاورزی انتظار دارند که پس از مشورت با مرکز درخواست سهمیه بیشتر برای استان کنند.


cffc094b 224d 4429 8e33 68eef6a3c32a خبر خاکستری

یکی از دلایل کمبود روغن در بازار استان کهگیلویه بویراحمد به ویژه شهرستان دنا و شهرستان سی سخت به گفته کارشناسان ممکن است کمبود مواد اولیه دام و گرانی آن باشد.

گفتنی است در حال حاضر تنها شرکت عرضه کننده نفت در سی سخت شرکت طبیعت است که عملکرد خوبی داشته است اما تنها این شرکت پاسخگوی نیاز مردم نیست.


7b17b8b3 d785 48a4 b809 39eb395bb919 خبر خاکستری

به گفته برخی از تجار سی سخت، شرکت هایی مانند هایلی، بهار، اویلا و فامیلا که وظیفه تولید و توزیع روغن های خوراکی را بر عهده دارند، هیچ توجهی به شهرستان سی سخت ندارند و تنها در سی سخت روغن توزیع می کنند. تعداد کمی از استان ها با توزیع مواجه هستند. محدودیت ها

یکی از عوامل شرکت طبیعت در استان به خبرنگار ما گفت: مسئولان استانی باید پس از مشورت با مرکز درخواست سهمیه بیشتر برای استان کنند چرا که برای شهرستان های استان هر کاری می کنیم اما وقتی سهمیه کمی به استان داده می شود باید رژیم غذایی برای رسیدن به همه مناطق

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید