رتبه بندی معلمان شامل کلیه معلمان حوزه آموزش می شود

رتبه بندی معلمان شامل کلیه معلمان حوزه آموزش می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تمامی معلمان رده آموزشی در رتبه بندی معلمان قرار دارند.

کلاملا صفری در دیدار جمعی از معلمان و مدیران آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اردبیل گفت: .

وی تصریح کرد: در دولت سیزدهم با همت مجلس و دولت مردمی 38 هزار میلیارد تن منابع برای اجرای قانون طبقه بندی معلمان که در سند تحول پیش بینی شده بود، پیش بینی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شده و پس از تصویب در کمیسیون اداری، استخدامی و هیئت وزیران به تمامی معلمان رتبه بندی معلمان اختصاص می یابد.

صفری افزود: مقرر شده است که بازنشستگان که تاکنون در پنج مرحله همسان سازی انجام شده است نسبت به بهبود وضعیت معیشتی و پرداخت حقوق خود اقدام کنند که امیدواریم با تدبیر دولت مربوطه رضایت آنان جلب شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه معلمان در رتبه بندی قرار می گیرند و در پنج رتبه شاهد حقوق و مزایای کمک و ارتقای معلم خواهیم بود.

صفری با بیان اینکه معلمان مطالبات واقعی دارند که دولت سیزدهم و مجلس نسبت به آن احساس مسئولیت می کنند، افزود: با پیگیری های دولت و تلاش های وزیر آموزش و پرورش در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای امیدوارکننده ای خواهیم شنید.

وی با تبریک هفته معلم و پیگیری مطالبات به حق معلمان گفت: هفته معلم امسال دانش بنیان و با محوریت فعالیت هنرستان های حرفه ای، فنی، حرفه ای و حرفه ای بوده و نمایشگاه هایی نیز در این شهر برگزار می شود. توجه.

صفری محور حرکت امسال را آموزش، آموزش در نظام دانش بنیان تحول و اجرای اسناد تحول بنیادین بند به بند دانست و ادامه داد: و والدین در عرصه آموزش حذف شوند.

وی بر اهمیت آموزش با فعال سازی سه کارگروه تخصصی در این زمینه تاکید کرد و گفت: در این کارگروه ها کارشناسان، اساتید دانشگاه و افراد مجرب تلاش می کنند تا مشکلات ارتقای کیفیت آموزشی را برطرف کنند.

صفری افزود: قطعا تلاش خواهیم کرد تا با روحیه جهادی و توجه به منویات مقام معظم رهبری و نماینده خدا در استان بهترین شرایط را برای تربیت نسل آینده فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه 25 درصد مدارس استان در حال تخریب و تخریب هستند، گفت: 160 مدرسه در مرکز استان تخریب شده و از محل تخریب و در حال بازسازی هستند. بازسازی در حومه شهر برچیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید