فعالیت بدنسازی زنان ممنوع است. بدون بدنسازی/ با افزایش تعداد شخصیت های جعلی، دیگر نمی توان قهرمان واقعی را شناسایی کرد!


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837140

تلاش فدراسیون برای توسعه ورزش بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی؛

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ورزش بانوان در این فدراسیون فقط در رشته پرورش اندام ممنوع است و فدراسیون به دنبال توسعه ورزش بانوان در بعد همگانی و قهرمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ؛ عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون گفت: معمولا اعتراض ورزشکاران و قهرمانان بدنسازی و پرورش اندام نقطه ضعفی نیست و اکثر آنها از تبعیض گلایه دارند و مدال آوران کم نخواهند بود و باید در این زمینه مطالبه گری شکل بگیرد.

وی در خصوص ممنوعیت فعالیت بانوان گفت: ورزش بانوان در این فدراسیون فقط در رشته بدنسازی ممنوع است و فدراسیون به دنبال توسعه ورزش بانوان در ابعاد همگانی و قهرمانی است. بانوان به زودی به مسابقات خارج از کشور اعزام خواهند شد. خبر ممنوعیت ورزش بانوان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام صحت ندارد زیرا اگر اینطور بود باید گفته می شد که بانوان اصلا نباید ورزش کنند. در خلال صحبت های من در مورد ممنوعیت بدنسازان زن، افراد انگشت شماری بودند که می خواستند آرامش یک جامعه میلیونی زن بدنساز را به هم بزنند.

نصیرزاده با اشاره به رایزنی ها و مجوز حضور بانوان کشتی گیر در مسابقات برون مرزی در سال جاری، گفت: برای اولین بار یک بانوی ایرانی در مسابقات کشتی قهرمانی آسیا عنوان سومی را کسب کرد که بسیار ارزشمند است. به مسابقات جهانی پرس سینه در کمتر از 2 هفته حدود 84 درصد از باشگاه های ورزشی کشور متعلق به فدراسیون است که معمولاً بیش از نیمی از وقت خود را به بانوان اختصاص می دهد و حدود 60 درصد از 500000 ورزشکار فدراسیون که سازماندهی شده اند زن هستند. .

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: شکایات زیادی از دخالت افراد در ماموریت های خارجی در ارگان های مختلف وجود دارد اما فعالیت آنها همچنان ادامه دارد. بنابراین در حال حاضر تعداد شخصیت های جعلی به قدری افزایش یافته است که دیگر نمی توان شخصیت های واقعی را شناسایی کرد. فدراسیون بدنسازی نمی تواند با هیچ فدراسیونی در دنیا همکاری کند و تنها 3 فدراسیون IFBB، IPF و WAF در وزارت ورزش و جوانان ایران و کمیته های ملی المپیک کشورها پذیرفته شده اند.

وی در پایان گفت: قهرمانان واقعی بدنسازی و پرورش اندام کسانی هستند که با هزینه فدراسیون و با تایید شورای برون مرزی به مسابقات اعزام می شوند و نباید هرکسی حق عضویت داشته باشد. این گروه.» و ادارات کل ورزش و جوانان نباید به شهرداری ها و سایر ارگان ها اجازه نصب بنر برای قهرمانان قلابی را بدهند، زیرا این افراد همچنان مطالباتی را از هیئت ها و ادارات مطرح می کنند که منصفانه نیست و برای حفظ آن باید با آنها برخورد شود. نظم و آرامش ایجاد شده در زمینه های محبوب بدنسازی و بدنسازی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید