ما با نانوایی های مخرب برخورد می کنیم


ساعت: 11:18
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878927

کیفیت نان تولیدی برخی از نانوایی های شهرستان سراوان چندان مناسب نبود و همین امر نارضایتی شهروندان را در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ تهیه نان باکیفیت یکی از مهم ترین نیازهای مردم است اما این روزها نان مردم سراوان در تنور بی کیفیت می سوزد.


به گفته برخی از مردم و نانوایان، دلیل اصلی بی کیفیتی نان، آرد تولیدی است که هر روز که می گذرد از کیفیت گرانی آن کاسته می شود.


برخی دیگر از شهروندان سراوانی مدعی هستند نانوایی ها سهمیه آرد را آزادانه می فروشند و زمان پخت را کاهش می دهند و در نتیجه درآمد بیشتری کسب می کنند که این امر مستلزم نظارت بیشتر بر نانوایی ها است.


سعید تجلیلی فرماندار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جلسه ای برای رفع مشکلات نانوایی ها تشکیل و مقرر شد رئیس کلیه نانوایی ها ضمن پخت نان و بهسازی مستمر در نانوایی ها حضور داشته باشند. کیفیت نان. “برای کنترل.


وی افزود: کیفیت نان تعدادی از نانوایی ها نامناسب گزارش شده است، از سوی دیگر کاهش ساعت پخت در برخی نانوایی ها گلایه هایی را در پی داشته که تصمیم گرفته شده با متخلفان برخورد قانونی و قاطع شود.


این کارمند تصریح کرد: با توجه به کمبود آرد در شهرستان و جمعیت ساکن در این منطقه، در ماه گذشته موفق شدیم بیش از 100 تن آرد را از شهرستان وارد کنیم که صنفی درجه دو است. این سهمیه در حال حاضر به تعدادی از نانوایی ها تزریق می شود تا بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.


تجلیلی با بیان اینکه نانوایی های این شهر ضوابط را رعایت نمی کنند، افزود: با توجه به کمبود آرد و رعایت نکردن ساعت پخت که نارضایتی مردم را به دنبال داشته است، تعدادی نانوایی برای رفع مشکل به شهر اضافه می شود. مشکل مردم است.”


بخشدار سراوان تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان در خصوص فروش آرد مراتب را به اطلاع آنان برسانند تا در اسرع وقت متخلفان تحت تعقیب قرار گیرند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید