اولین اظهارات در مورد بهترین خرید تراکتور

اولین اظهارات در مورد بهترین خرید تراکتور

زوونیمیر سولدو سرمربی تراکتورسازی در اولین مصاحبه خود پس از ورود به ایران گفت: من به عنوان بازیکن و مربی در کرواسی کار کردم. حدود 10 سال در بوندسلیگا آلمان فوتبال بازی کردم و سپس به کرواسی بازگشتم. من همچنین یک سال و نیم در بوندسلیگا مربیگری کردم. سپس در کرواسی به تمرینات خود ادامه دادم. علاوه بر این، سال ها پیش برای تیم ملی کرواسی بازی کردم که از نظر فوتبالی نسل بسیار خوبی بود و در جام جهانی فرانسه مقام سوم را کسب کردیم.

وی در خصوص مشورت با مربیان کروات برای کار در ایران گفت: مربیان کروات زیادی در فوتبال ایران کار کرده اند. من با برانکو ایوانکوویچ صحبت کردم و می دانم که کرانچار، بلاژویچ، لوکا بوناچیچ و دراگان اسکوچیچ هم اینجا بودند و فوتبال ایران را به خوبی درک می کنم.

سولدو با اشاره به وضعیت تراکتور گفت: درباره تراکتور مطالعه کرده ام و اطلاعات خوبی دارم. با آقای روبرت پروسینچکی که سرمربی تیم ملی آذربایجان بود هم صحبت کردم و اطلاعاتی به دستم رسید. به گفته وی تراکتورسازی باشگاهی پرطرفدار و خوب است.

سرمربی کروات با اشاره به غیبت 10 ساله خود از فوتبال گفت: دلایل شخصی برای دوری از فوتبال داشتم چرا که بیش از 10 سال در فوتبال آلمان کار کردم و از خانواده ام دور بودم و همچنین به دلیل جوان بودن. سن بچه هایم در آن زمان می خواستم با آنها باشم. حالا آنها بزرگ شده اند و من تصمیم گرفتم به فوتبال برگردم.

وی در پایان سخنان خود گفت: می دانم که ما پرطرفدارترین تیم آسیا هستیم و هواداران ما شگفت انگیزترین هواداران آسیا هستند. ما با یکسری مشکلات روبرو هستیم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، این دوران سخت را با حمایت هواداران خود پشت سر می گذاریم و به صبر و حمایت آنها نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید