انتقال آب به تهران منوط به حفظ حق آبه کرج و کشاورزان/ یارانه سوخت هواپیماهای باری در بودجه 1401 تصویب شد.


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914933

عباسی گفت: آب شرب مورد نیاز شهر تهران باید تامین شود اما حق آبه زیست محیطی رودخانه کرج و کشاورزان در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: یکی از مشکلات فرودگاه پیام هزینه سوخت هواپیماهای باری است.

عباسی افزود: البرز مرکز تولید محصولات غذایی، بهداشتی و کشاورزی است که در نتیجه نیاز به تسریع در حمل و نقل وجود دارد و این امر در بودجه های 1400 و 1401 نمود پیدا کرده است.

وی بیان کرد: حکمی به بودجه اضافه شد که در سال 1400 هزینه یارانه سوخت هواپیماهای باری حدود 200 میلیارد تومان برای حمایت از حمل و نقل هوایی باشد.

عباسی در بخشی دیگر با اشاره به توزیع یارانه سوخت در سال 1401 تصریح کرد: اگر موضوع تونل انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران را مطرح نمی کردیم، متاسفانه اجرایی می شد.

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: چیزی برای انتقال وجود ندارد و آب شرب مورد نیاز تهران باید تامین شود اما باید حقوق زیست محیطی آب رودخانه کرج و کشاورزان رعایت شود.

عباسی با اشاره به اینکه از سال 1388 وضعیت بیمارستان فردیس را رصد کرده ایم افزود: امسال بر اساس وعده های داده شده در دهه فجر افتتاح می شود.

وی بیان کرد: ساخت بیمارستان کمالشهر 7 سال به طول انجامید اما با پیگیری های انجام شده خوشبختانه از 10 درصد در 7 سال به 50 درصد در 6 ماه رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید