تکمیل پروژه های تاثیرگذار و مهم در شهرهای شمالی سیستان و بلوچستان با پرداخت اعتبار تا پایان سال


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1915984

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

مهرداد عرب ابتدا گفت: تامین به موقع اعتبارات لازم برای پروژه های اولویت دار و تاثیرگذار شهرستان های شمالی استان که از سوی استانداران ابلاغ شده است با جدیت پیگیری می شود تا در پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، مهرداد عرب اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در نشستی در ستاد غدیر با حضور استانداران سیستان اظهار داشت: محور اول به جمع بندی پروژه هایی اختصاص داشت که به ایجاد اشتغال کمک می کند. شهرستانها در این جلسه در خصوص ساز و کار تسهیلات بانکی و تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: پس از ارائه پیشنهادات از سوی حاضران، مقرر شد ظرف 48 ساعت پروژه های نهایی شده که می تواند بیشترین تاثیر را در اشتغال شهرستان و منطقه داشته باشد به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام شود، لذا سوال امکانات و پیگیری اعتبار آن از مرکز.

وی افزود: رسیدگی به پروژه های مهم و اولویت دار شهرستان ها دومین محور این جلسه بود که در گذشته اعتباراتی برای این پروژه ها تصویب شده اما به طور کامل توزیع نشده است.

عرب ابتدا ادامه داد: فرمانداران تاکید کردند که این پروژه ها با توجه به اهمیت فراوان و تاثیر اجتماعی و تاثیرگذاری در تثبیت اشتغال باید تا پایان سال جاری تامین اعتبار شود.

وی گفت: با توجه به این مشکل پروژه های مهمی به تفکیک شهرستان ها اعلام شده و تا پایان سال به اعطای وام برای تکمیل و بهره برداری آن ها ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید