پیام مهم رونالدو: آماده بازی هستم

در یک ماه اخیر شرایط برای کریستیانو رونالدو به عجیب ترین شکل ممکن پیش رفته و او چیزهای مختلفی را تجربه کرده است. این بازیکن مغرور و باتجربه پس از یک مصاحبه جنجالی قراردادش را با منچستریونایتد لغو کرد و جالب اینکه هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده است.

کریستیانو رونالدو جام جهانی را خوب شروع کرد و در اولین بازی مقابل غنا گلزنی کرد اما فرناندو سانتوس در آخرین بازی مقابل سوئیس او را ناکام گذاشت و این بازیکن در دقایق پایانی موفق شد فرصت حضور در بازی را پیدا کند. اما در هر صورت، پرتغال به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و حالا باید با مراکش غافلگیرکننده رقابت کند.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که کریستیانو رونالدو پس از دیدار با تیم ملی سوئیس در سالن بدنسازی حضور داشته و در تمرین گروهی روز گذشته به همراه سایر بازیکنان غایب بوده است. اما این بازیکن امروز در کنار سایر بازیکنان حاضر شد تا نشان دهد برای دیدار حساس و دشوار تیم ملی پرتغال مقابل مراکش کاملا آماده است. البته هنوز مشخص نیست که کریستیانو رونالدو در این دیدار در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت یا مانند دیدار مقابل سوئیس از روی نیمکت شروع خواهد کرد.

پیام مهم رونالدو: آماده بازی هستم

عکس پیام مهم رونالدو: آماده بازی هستم

دیدگاهتان را بنویسید