من سرایدار هستم / در حال حاضر مشغول به کار هستم!| به روز رسانی


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893477

رئیس فدراسیون کشتی گفت: من یک هملین هستم و این بیان را دوست دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: من در مقابل همه جناح ایستاده ام و اجازه نمی دهم کسی از طرف من صحبت کند. همه حرف ها را خودم می گویم تا تیم منحرف نشود. این فدراسیون در سال 2018 حدود 59 میلیارد بدهی داشت و با 3 ماه تعویق حقوق تیم یازدهم جهان بودیم. فراموش نکنیم که چه بودیم و الان کجا هستیم. با افتخار می گویم سرایدار هستم، این کلمه را دوست دارم. من از 17 سالگی لباس پوشیدن را بلد بودم، اما اکنون در پروژه ای هستم که لباس هایم را مسخره می کنند.

وی ادامه داد: من یک فرد عملیاتی هستم و هم در پروژه ها و هم در آموزش باید در کنار بچه ها باشم. من کنار بچه ها برهنه می شوم و روی تشک هستم. چرا توقع دارند من کت و شلوار باشم؟ پاهایم از فشار داخل کشتی تنگ شده و شلوار فرم گرفته است اما شلوار 6 جیبی گشاد است و چیزی نشان نمی دهد. من هم مثل حمید سوریان باید پاهایم را عمل کنم. البته الان دارم ماله می کشم، بچه جنوبی هستم و این چیزها را دوست دارم.

دبیر نوجوانان و جوانان گفت: اگر کار نمی کنید می توانید صحبت کنید؟! خیر گفتم شما می توانید اثر کرونا را در نوجوانان خارجی ببینید. در سال 2018 با کمتر از 30000 کارت ملی کشتی گرفتیم، اما اکنون باشگاه ها شلوغ است. با وجود اینکه به کرونا ضربه خوردیم، بیش از 270، 280 هزار کشتی گیر داریم و تمام باشگاه هایی که در استان ها به دست آورده ایم، اضافه شده است. ما می خواهیم با برنامه توسعه پیش برویم و تیم در حال یافتن ایرادات خود است. ما قطعاً با وجود اینکه جلوتر هستیم در برنامه باگ هایی داریم. آمریکایی ها باشگاه ها را باز داشتند، اما ما به آنها التماس می کردیم که باشگاه ها را باز کنند. در هر رده اول شدیم اما به لطف خدا به جز نوجوانان خارجی و احمق آسیایی گل زدیم.

وی در این زمینه عنوان داشت: همه باخت ها برای من، برد برای همه. به محض اینکه کشتی خوب پیش می رود، همه دارند صحبت می کنند. مردم در جنگیدن خوب هستند و این برای من مهم است. باشگاه اکبر فلاح و منصور برزگر شلوغ است و من آن را دوست دارم. منصور خان من عاشق تربیت فلا هستم که الگوی من است. هدف ما در فدراسیون این است که مردم به کشتی افتخار کنند. حس کشتی گرفتن مردم ما یعنی حس تکواندو کره، حس بسکتبال آمریکا و حس فوتبال برزیل. ورزش محلی، ملی و مذهبی ماست.

رئیس فدراسیون کشتی گفت: همه ما با کشتی خاطراتی داریم. البته فوتبال یک مشکل جهانی است و فرق می‌کند، مثلاً به اسپانیا باختیم، می‌دانستیم آنها از ما جلوتر هستند، اما در کشتی اینطور نیست چون کشتی را داریم. اگر توالت فرنگی را درست بشوییم بهتر از مسئولی است که کارش را درست انجام نمی دهد. اگر داغ می شوم و حرف می زنم چون زخم های کشتی را می بینم و با بچه ها تب دارم. 25 ساله بودم که کشتی را ترک کردم و کشتی غرق شدم. چهارمین کشتی گیر تیم ملی به صورت رایگان در فدراسیون عمل شد، زیرا پس از آن آزاد شدم.

و در ادامه تاکید کرد: وقتی افراد غیرمتخصص وزارتخانه علیه کشتی صحبت می کنند به درد من می خورد. من خودم صبح مردم را بیدار کردم و چای خوردیم. من این چیزها را می دانم و می دانم. مسئولان به بچه ها قول می دهند و تحویل نمی دهند، این درد من است. نظرشان در مورد بچه های شهرها چیست؟! وقتی کارمندی که متخصص نیست، گیج می شوم و شاید جمله ای را سهل انگارانه گفته ام و لحنم بالاست. من به کسی بی احترامی نمی کنم، اما ادبیاتم تند است و در دعوا تندتر می شوم.

منشی درباره مبارزه برای حق کشتی گفت: وظیفه من است، قیمت شدم تا کشتی گران شود. در هیئت اجرایی کمیسیون به من گفتند: چاق، کی برای خودم چیزی خواسته ام؟ به هرکسی که برای خودم مراجعه کنم انجام نمی شود، اما به خدا و خانواده ام خواهم گفت. من آمده ام بجنگم و باید از حقوق همه دفاع کنم. 67 درصد مدال های المپیک برای کشتی است و مدیریت خوبی نداریم. چرا امیر خادم، عباس جدیدی یا رضا یزدانی یا اکبر فلاح نباید طلای المپیک داشته باشند؟! اینها قرار بود در اردوگاه ها طلاکاری شوند. همه 2 ساعت تمرین روزانه را می بینند، اما 22 ساعت دیگر اهمیت بیشتری دارند. او باید خوب غذا بخورد، خوب بخوابد، تفریح ​​کند و 2 ساعت خوب ورزش کند.

او هم گفت: فرق من با پولادگر همین است. هیچ کس این 22 ساعت را ندیده است. این درد من است. روز تولد آگاتاختی در 14 شهریور به یک اتفاق خوب تبدیل شد و به روز ملی مبارزه تبدیل شد. با 2 طبل و این چیزها بیایید تصور کنیم، آیا تخت کثیف است؟! دیروز بیش از 150 شهر ما مبارزه داشتند و باید هم همینطور باشد. من خواننده ها را به تهران دعوت کردم و اینها صحت ندارد. این کشتی قرار است در سراسر ایران گسترش یابد. کشتی در حال بالا رفتن است، ما همه بلند شده ایم. تکثی افتخار ماست. صالحی امیری پولی نداد اما گفت کشتی بزرگتر از ورزش ما و بخشی از فرهنگ ماست.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید