حیف بزرگ کایدی در برابر ملوان

در دیدار استقلال و ملوان، مهدی قیدی یکی از بهترین بازیکنان این بازی بود. او بود که دروازه تیم ملوان را باز کرد. استقلال به دلیل دو باخت متوالی مقابل تیم های تراکتورسازی و سپاهان و همچنین بازگشت تماشاگران به ورزشگاه با کمی تنش بازی را آغاز کرد و حتی در دقایق ابتدایی بازی کمی متزلزل بود در حالی که ملوان در آستانه باز شدن بود گل غافلگیرانه استقلال که توپ را از روی خط دروازه بازگرداند. در نهایت مهدی کایدی کاری را که باید انجام می داد انجام داد.

در دقیقه 36 بازی مهدی کایدی از سمت چپ نفوذ کرد و وارد محوطه جریمه شد و توپ را به امیر ارسلان مطهری به جلو رساند که پدرام قاضی پور هم مهاجم استقلال را تخریب کرد و هم به توپی که وارد دروازه شد ضربه زد. آن گل استقلال را به روزهای خوب خود بازگرداند و آبی ها سه گل دیگر به ثمر رساندند.

حیف بزرگ کایدی در برابر ملوانحیف بزرگ کایدی در برابر ملوان

مهدی کایدی اما در نیمه دوم با یک پاس خوب از سمت مقابل در موقعیت نسبی تک به تک، دروازه ملوان را نشانه رفت و می توانست گلزنی کند اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت. عمودی یک میلیمتر روی این توپ مدافع تیم ملوان هم مصدوم شد. چون پایش به تیر دروازه برخورد کرد.

در نهایت مهدی کایدی در دقیقه 73 جای خود را به صالح حردانی داد. مهدی کایدی از این تعویض ناراحت بود چون می خواست در بازی بماند و گل بزند. ریکاردو ساپینتو در کنار زمین مهدی کایدی را در آغوش گرفت و به خوبی می دانست که عصبانیت مهدی کایدی در تعویض به دلیل اعتراض او به تصمیم سرمربی نیست، بلکه به دلیل از دست دادن یک موقعیت خوب گلزنی است. اما مهدی کایدی از نگاه ریکاردو ساپینتو تمام تلاش خود را به نمایش گذاشت و این شروع پیروزی بالای استقلال در این دیدار بود. مهدی کایدی بار دیگر به همراه همیشگی ریکاردو ساپینتو تبدیل شده و این جای خوشحالی برای اوست. اگرچه او می خواست نام خود را به عنوان گلزن برتر بنویسد.

حیف بزرگ کایدی در برابر ملوان

دیدگاهتان را بنویسید