تحریم رسانه ای اربعین با هشتگ # حب_الحسین_یجمعنا نقض شد

زمان: 13:02
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777774

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: در مورد اربعین ، دشمن سعی کرد اربعین را تحریم کند ، اما تأثیر حضور به موقع در داستان اربعین با هشتگ # حب_الحسین_یجمعنا انحصار تبلیغاتی دشمن را نقض کرد. به

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در یک دوره آموزشی و توانمندسازی ستون ویژه افسران جنگ نرم گفت: خوشحالم که در این نشست باشکوه بین فعالان سایبری حضور دارم.

وی گفت: “خدا به فعالان فضای مجازی ، فعالان شبکه های اجتماعی ، مربیان سواد رسانه ای و تولیدکنندگان محتوا رحمت کند.”

امام جمعه تبریز ادامه داد: اقدامات و گفتار ما باید مبنای علمی داشته باشد. به معنای آیه چهارم سوره ابراهیم ، تأکید می شود که برای فعالیت م effectiveثر باید زبان مردم را بفهمیم و امروز این زبان فضای مجازی برای جوانان است. “

وی با بیان اینکه عناوین کلاسها نتیجه تفکر دقیق است و این عناوین از مطالبات مقام معظم رهبری است ، یادآور شد: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات مهمترین الزام مدیریت توسط مسئولان و آماده سازی و آموزش با اقناع است. افکار عمومی و پذیرش افراد دارای شرایط دیگر.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم با اشاره به اینکه با راه اندازی شبکه ملی تجارت مجازی ، رونق بیشتری پیدا می کند ، گفت: تقویت و اقتدار در فضای مجازی یک سیاست کلیدی است و یکی از اولویت هایی که بی توجهی منجر به عقب ماندگی می شود. به “

وی ادامه داد: اعتقاد و کاربرد اقتصاد مقاومتی در فضای مجازی ، برخورد با داده ها به عنوان سرمایه ای ارزشمند ، تحقیق و توسعه در فضای مجازی ، تعریف شاخص ها ، تسهیل تجارت دانش بنیان و صادرات خدمات و محصولات محلی در فضای مجازی باید در فضای مجازی مورد بحث قرار گیرد. به

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه باید درخواست رهبری فضای مجازی را جدی بگیریم ، گفت: مسئولان باید در فضای مجازی استقلال و استقلال خود را اعمال کنند ، چرا که با قطع اینستاگرام کسب و کار قطع می شود ، بنابراین باید به استقلال “

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد جریان در فضای مجازی و حفظ جریانات خوب باید حضوری داشته باشیم ، تاکید کرد: لزوم تشکیل جبهه متحد ضد آمریکایی در فضای مجازی ، تشکیل و تقویت اتاق فکر در فضای مجازی و ترویج دانش اسلامی در فضای مجازی. آن را مجازی کنید.

خواجه الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: ما باید همه ابزارها را در برابر دشمن تهیه کنیم ، دشمن از ابزارهای مجازی برای تسلط و تبلیغات فرهنگی استفاده می کند و باید از این ابزارها برای مبارزه با خداناباوری و نفاق در فضای مجازی استفاده کنیم.

وی گفت: برای ایجاد امنیت در فضای مجازی گام بردارید. اقدامات دشمن را در فضای مجازی با دقت زیر نظر داشته باشید و همیشه از دشمن دفاع و حمله نکنید ». امام جمعه تبریز تأکید کرد: تقویت وحدت در فضای مجازی ، به آنها یادآوری کرد که هرکس در جهت نقض وحدت قدم بردارد ، گناه کرده است.

وی با اشاره به ایجاد و رشد مخاطبان واقعی در فضای مجازی ، گفت: افزایش تولید و توزیع بازی های رایانه ای ایرانی ؛ جریان تحریم ها زمانی از بین می رود که جریان تحریف از بین برود ، یعنی اگر ما در جنگ با داستان پیروز شویم ، در باقی جنگ ها پیروز خواهیم شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشم با تأکید بر اینکه حضور بسیجیان در فضای مجازی نباید منفعلانه باشد ، گفت: در مورد اربعین ، دشمن می خواست اربعین را تحریم کند.

وی ادامه داد: یا در مورد #قارتلی_تبریز ، غیرت تبریزی ها را در ایران برای حمله به دو بانوی محترم در جزیره گلی نشان داد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در گایلا قره باغ ، اگر جنگ سنگینی م effectiveثر باشد ، این راویان جنگ خود را برای رویدادهای دیگر آماده می کنند ، بنابراین ما باید داستان صحیح را به صورت مجازی برای خنثی سازی اهداف دشمن بازگو کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: فضای مجازی باید قوی باشد تا عشق و عده ای در آن وجود نداشته باشد و نباید با آبروی افراد بی گناه و آبروی افراد در فضای مجازی بازی کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید