تحریم رسانه ای وحدت رسانه های مقاومت محور را به چالش می کشد


ساعت: 09:42
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920561

اسحقی گفت: تحریم رسانه ای باعث قوام بیشتر رسانه های مقاومت و دور زدن تحریم های رسانه ای می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سلمان اسحقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار شرقوی در خصوص تحریم چند چهره رسانه ای جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا، گفت: تحریم های آمریکا نشان داده است که می تواند ما را در عرصه های مختلف که اراده قوی داریم قوی تر کند.

وی افزود: به عنوان مثال زمانی که آمریکا در زمینه سلاح های دفاعی ما را تحریم کرد، نخبگان و دانشمندان ما با تولید محتوا و با تکیه بر دانشمندان خود راهی پیدا کردند و به جایگاه ارزشمند خود در دفاع از کشور رسیدند.

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی گفت: تحریم های آمریکا هرگز در دفاع و امنیت کشور ما موفق نخواهد بود و این به دلیل نگاه انقلابی است که در عرصه دفاعی و نظامی کشور داشتیم.

ایشاگی تصریح کرد: موشک ها، سامانه های پدافندی و ابزارهایی که تولید شده و این نگاه انقلابی ما در رسانه ها نیز همین گونه است.

وی تصریح کرد: آمریکا فکر می کند اگر رسانه ای ما را تحریم کند می تواند ما را دور بزند و مانع و سدی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایجاد کند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی ادامه داد: اما همان نگاه انقلابی و جهادی که در حوزه دفاعی، امنیتی و هسته ای کشور داشتیم و در رسانه های خودمان از این تحریم به عنوان فرصت استفاده کردیم. همین نگاه انقلابی و جهادی در میدان، دفاع و امنیت و انرژی هسته ای و همین اراده و ایمان و توانمندی وجود دارد و اگر امروز آمریکا فکر می کند می تواند ما را با تحریم برخی رسانه ها برای رساندن پیام انقلاب اسلامی محدود کند. ، پس این خواندن کور و آن تفکر تفکر اشتباه است.


پیام جمهوری اسلامی با قوت بیشتری منتقل خواهد شد

ایشاگی بیان کرد: همانطور که در بحث انرژی هسته ای و دفاع از تحریم ها توانستیم فرصت ایجاد کنیم، امروز نیز به دلیل نگاه جهادی و انقلابی و عزیزان رسانه ای، در بحث رسانه ای فرصت ایجاد خواهیم کرد. قطعا میدان راه خود را خواهند یافت و نسبتاً در گذشته پیام جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری تسلیم خواهد شد.

وی افزود: امروز شاهد استفاده از غول رسانه ای غرب به عنوان ابزار جنگ هستیم. ابزار جنگ به این معناست که حقایق را پنهان می کند و سعی می کند با سوء ظن و تحریم از آنها به عنوان ابزار جنگ علیه مردم استفاده کند و این ابزاری است که جان مردم را هدف قرار می دهد.

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی گفت: امروز غول رسانه ای که ابزار جنگ است جوانان ما را با سوء ظن و تحریم گمراه می کند و به میدان اغتشاش می کشاند که در آنجا می کشند و جان می دهند. جوانان ما و این باعث شده است که رسانه ها غولی که ابزار جنگ هستند، هر رزمنده ای را که ابزاری علیه او باشد خنثی می کند.

اسحاقی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در ایران ملت ها و کشورهای جهان را بیدار می کند اما در دنیای غرب اروپا و آل سعود فقط به دنبال تحریم رسانه هایی هستند که ملت ها را بیدار می کنند.

وی افزود: امروز باید به دنیا ثابت کنیم که تنها انقلاب و تنها کشوری که در ظلم و ستم مستضعفان جهان و در جهت بیداری ملت ها نقش آفرینی می کند، انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی به صلابت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: کشوری در دنیا نداریم که این قدرت و توانایی را داشته باشد.

اسحقی بیان کرد: تحریم رسانه ای ایران شاید در دنیا بی نظیر باشد و شاید امروز تنها کشوری هستیم که مورد تحریم غرب هستیم چرا که رسانه های ما در جهت ظلم به کشورهای مظلوم و بیداری ملت ها گام برمی دارند.

وی گفت: غرب می داند چه ظلمی به دنیا می کند و ما تنها کشوری هستیم که این قدرت را داریم و به سمت بیداری ملت ها حرکت می کنیم.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی به جهاد تبیین اشاره و تصریح کرد: جهاد تبیین مختص کشور و مرزهای داخلی نیست، بلکه مختص مرزهای جهان اسلام و کل جهان است. .

ایشاگی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: ایشان با این کار خود جرقه بیداری را در بین دانشجویان برانگیخته است.


افکار و قدرت ما تحریم نیست

وی افزود: اگر در این لحظه مردم تحریم می شوند اما فکر و قدرت ما تحریم نمی شود، باید افکار ما پویاتر باشد، قلم ما قوی تر باشد و رسانه های ما باید تحریم ها را دور بزنند تا پیام ما را قویتر از گذشته بشنوند. بیایید به دنیا نشان دهیم که تحریم ها در اینجا شکسته شده است.

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی در خصوص تشکیل بلوک رسانه ای کشورهای مقاومت گفت: هر چه غرب، اروپا، آمریکا و آل سعود بخواهند محور مقاومت را در ابعاد مختلف تحریم کنند، این محور بیشتر می شود. انسجام، همبستگی و همدلی بزرگتر خواهد شد.


تحریم های رسانه ای را دور خواهیم زد

اسحقی تصریح کرد: این تحریم رسانه ای باعث قوام بیشتر رسانه های مقاومت و دور زدن تحریم رسانه ای می شود.

وی بیان کرد: مطمئن باشید امروز جهان اسلام بیشتر با ما خواهد بود زیرا غرب به این نتیجه رسیده است که صدای جمهوری اسلامی آنها را رسوا کرده است و این مستلزم این است که کشورهای عضو کنفرانس اسلامی این وحدت را ایجاد کنند و همبستگی ما می‌توانیم از ظرفیت جهان استفاده کنیم، اسلام باید موازی با محور مقاومت استفاده شود.


این نشانه موفقیت رسانه ما در رساندن پیام است

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی با بیان اینکه تحریم اصحاب رسانه و اصحاب رسانه در ایران الگویی موفق برای استکبار است یا خیر گفت: این نشان از موفقیت رسانه های ما در رساندن پیام و پیام است. غرب یکی از آن موفقیت ها در بیان حقایق است، ظلم و ستم و… احساس خطر می کنیم و این نشان دهنده قوی بودن ماست.


رسانه جمهوری اسلامی ایران، رسانه جهان اسلام است

ایشاگی تصریح کرد: تحریم رسانه ای ایران پیامی به دنیا به ویژه کشورهای عضو کنفرانس اسلامی دارد که پیام جمهوری اسلامی به عنوان ابزاری برای جهان اسلام از طریق رسانه ها منتقل می شود و کشورهای اسلامی باید بپذیرند. که رسانه های جمهوری اسلامی ایران همانطور که رسانه های جهان اسلام بودند.

وی ادامه داد: از آنجایی که غرب رسانه های جمهوری اسلامی را به دلیل رسوایی جنایات، دخالت ها و شورش ها در بین جهان اسلام تهدید می داند، می خواهد با تحریم رسانه ها از رسوایی خود جلوگیری کند.

نماینده مردم قابیل و زیرکوه در شورای اسلامی گفت: غرب با سرکشی تلاش کرده تا از نزدیکی کشورها جلوگیری کند و رسانه های ما نیز بارها با دلایل و مستندات این موضوع را به دنیا اعلام کرده اند.

اسحقی در پاسخ به اینکه آیا جمهوری اسلامی ایران تاکنون رسانه های مخالف را تحریم کرده است، گفت: اتفاقا یکی از گلایه هایی که مردم در کشور ما دارند و باید اقدامات لازم را علیه این دولت و حتی مجلس انجام دهند این است که می بینیم. جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها با تکیه بر سخنان مقامات آمریکایی و با اسناد و مدارک، پیام و اخبار آمریکا را به جهانیان ارائه می کند، غرب ما را تحریم می کند، اما شبکه ها و شبکه های خارجی که هدفشان فقط اخبار جعلی است. برای همه افراد مشخص است که در فضاهای مجازی و اینترنتی فعال هستند.

وی ادامه داد: غرب اخبار جعلی، گزارش های کذب و گزارش هایی که باعث نفوذ یک جوان و رفتن به مسلخ و کشته شدن شود را تحریم نمی کند، اما زمانی تحریم می کند که واقعیتی از سوی جمهوری اسلامی ایران مخابره شود.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه اخبار و اطلاعاتی را که پشتوانه اسنادی و با هدف تقویت و توسعه کشور باشد را تحریم نکرده است.

ایشاگی تصریح کرد: به جریان اطلاعات امروز در کشور ما نگاه کنید، در غرب چگونه است؟ آیا گردش اخبار و اطلاعات ارائه شده در کشور ما با آزادی بیان در دولت های غربی که علیه حکومت و نظام خودشان صحبت می کنند یکسان است؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید