تبیین ویژگی های مدیریتی دوران جوانی سردار سلیمانی/ ولایتمداری موجب عزت است.

ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794531

مهران گلمی گفت: ویژگی های مدیریتی سردار سلیمانی باید به عنوان گنجینه ای ارزشمند جمع آوری و برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران گلامی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی مدیریت بحران را به خوبی مدیریت کرده است و با اطمینان می توان از حاج کاسم به عنوان یک مدیر در سطح انقلاب اسلامی یاد کرد.

گلمی ادامه داد: سردار دلا اگرچه در آموزش نیروها و در جبهه بسیار جدی بود اما دلی سرشار از عطوفت و عشق به رزمندگان داشت و همین ویژگی باعث محبوبیت سردار در بین سربازان و مردم شد.

وی افزود: اینکه مردم در رأس قدرت متواضع و متواضع هستند و با همه آحاد مردم مانند خانواده خود رفتار می کنند از دیگر ویژگی های شهید مقاومت بود.

این کارشناس بیان کرد: رهبری سردار سلیمانی تنها معطوف به جبهه نظامی نبود، بلکه مدیرانی موثر و توانمند در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی بودند و نقشی بی بدیل در پیشبرد اهداف جبهه مقاومت داشتند.

گلمی با تاکید بر اینکه ولایت افتخاری است، گفت: در طول تاریخ برخی از شخصیت ها خود را از انقلاب، امام و رهبری جدا کرده اند و ضرر و زیان دیده اند، اما کسانی که به عنوان سلیمانی پشت وصیت خود ایستاده اند افتخار می کنند و در نهایت نه.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی اهل عبادت و انس با خدا بود و اگر انسان بخواهد به کمال و کمال برسد جز با توسل و انس با خدا میسر نمی شود.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: ویژگی های مدیریتی سردار سلیمانی باید به عنوان گنجینه ای ارزشمند جمع آوری و برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید