دشمن از وحدت شیعه و سنی می ترسد / شهدای وحدت خار در چشم آمریکا بودند

زمان: 13:39
منتشر شده در: 1400/07/30
کد خبر: 1778196

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن از وحدت شیعه و سنی می ترسد؛ زیرا در این صورت ، قدرت براندازی مسلمانان را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس ؛ آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نماز جمعه مشهد در نزدیکی دادگاه رضوی گفت: و می گوید یکی از حقوق همسایه این است که قبل از هر چیز فاش نشود کار مخفی همسایه چیست و راز بسیار مهم است. به

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فضای مجازی به ابزار گناه و نقض حقوق دیگران تبدیل شده است؛ بزرگترین بی عدالتی اشاره به اشتباهات دیگران در این فضا است. این گناهی نیست که با درخواست بخشش برطرف شود و این یکی از بی عدالتی هایی است که قابل جبران نیست. برخی به ما می گویند ما کاری در فضای مجازی انجام داده ایم ، شما ما را قانونی می کنید.

وی خاطرنشان کرد: بدرفتاری و توهین به یک مسلمان و سرکوب و انجام ژست سیاسی دانشگاهی به دلیل موقعیت سیاسی در برابر ضد انقلاب و توسعه این مزخرفات دشمن اشتباه است. این ظلم به هر دو “ساده” و “مجاز” است؛ کار نمی کند حقوق مردم باید جبران شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام و سالروز ولادت باسعادت امام صادق (ع) گفت: در ولادت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) اتفاقات شگفت انگیزی رخ داد. مکان بر روی کره زمین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وحدت بین مسلمانان گفت: هرکسی که پیامبر را پذیرا باشد باید در کنار هم بایستد و با دشمن بجنگد. دنیای کفر و الحاد دست به دست هم داده اند و بر خلاف این دنیای بی وفایی ، هیچ جبهه و خط دیگری وجود ندارد و این جبهه و خط انقلاب اسلامی در ایران است و همه باید دست به دست هم داده و با دشمن بجنگند و وحدت برای که

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: دشمن نیز از این وحدت می ترسد تا نتواند از مسلمانان پیروی کند؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد؛ هفته وحدت ما امسال مصادف است با سالروز شهادت شهدای وحدت در سرزمین بلوچستان. دشمن با مزدوران جنگ با نیروهای نیابتی آنها متحد می شود زیرا از وحدت مسلمانان می ترسد. شهید شوشتری و شهید محمدزاده در زمان های مختلف در بلوچستان بودند ، اما آنها را در زمانی که در کنار مولانا ایستاده بودند شکنجه کرد زیرا از وحدت می ترسیدند و نمی خواستند این جریان بزرگ کار کند. وحدت ضد آمریکایی است و دشمن را متوقف می کند و در جبهه ضد اسلام او را شکست می دهد.

او گفت: «از روز اول ، دشمن می خواست بر ما و دین ما مسلط شود و همه چیز را از ما بگیرد. چهارم آبان سالروز سخنرانی امام خمینی علیه کاپیتولاسیون است. بسیاری از اقوام ما در نسل های آخر انقلاب تاریخ انقلاب را نمی دانند و به آن توجه نمی کنند. حکم تاریخی امام علیه تسلیم مردم را بیدار کرد و تاریخ به تبعید امام منجر شد.

آیت الله علم الهدی گفت: نتیجه این کاپیتولاسیون و یکی از کارهای او این بود که چند ماه بعد در تهران ، امروز در خیابان پاسداران ، که آن روز خیابان سلطان آبات بود ؛ یک ماشین حامل پنج جوان ایرانی در ضلع جنوبی خیابان در شمال خیابان در حال عبور بود و یک زن مست آمریکایی به دنبال پنج مرد جوان با یک ماشین رفت. روزنامه کیهان آن روز به عنوان خبر گزارش داد که در دست عوامل رژیم ستمشاهی است. شما جوانان از وضعیت ما قبل از انقلاب چه می دانید؟ این کشور 42 سال است که خواهان مرگ آمریکا است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید