ارسال 246 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر “سردار آسمانی”

ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798545

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

محمدرضا علیزاده با اشاره به اینکه ۲۴۶ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی ارسال شده است، گفت: این جشنواره یکی از شاخص ترین و مهم ترین رویدادهای هنری برای ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمدرضا علیزاده صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بیت الزهرای کرمان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: خدا را شاکریم که به این موفقیت دست یافتیم. در دومین سالگرد شهادت. سردار شهید سلیمانی میزبان این جشنواره ملی باشیم.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی یکی از شاخص ترین و مهم ترین رویدادهای هنری برای ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی است.

وی گفت: ابتکار ستاد اجرایی سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی کرمان این بود که جشنواره را در مکانی افتتاح کنند که بوی سردار سلیمانی را به همراه داشته باشد و این روزها به مکانی جهانی و فراملی تبدیل شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه 246 اثر به دبیرخانه سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی ارسال شده است، گفت: از این تعداد 135 اثر مربوط به بخش اصلی جشنواره، نمایش خیابانی، 71 اثر نمایشی و 40 اثر مربوط به بخش رادیو است. از نمایش

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از 27 استان کشور هنرمندان می پذیریم، گفت: در سال 1394 در این جشنواره حضور دارند.

وی افزود: از تعداد آثار ارسالی در بخش نمایش خیابانی 16 گروه در بخش نمایش های رادیویی و 10 اثر در بخش نمایش انتخاب شدند و طی سه روز آینده در کرمان اجراهای خیابانی برگزار می شود.

علیزاده با اشاره به اینکه میزبان 170 هنرمند و رهبر این جشنواره هستیم، خاطرنشان کرد: نمایش های خیابانی در میدان گنجعلیهان، برج اول، گلزار شهدا و ورودی مسجد جامع کرمان اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید