نکته عجیب در مورد حریف پرسپولیس؛ تا آن موقع یحیی گل محمدی هت تریک کرده بود؟!

نکته عجیب در مورد حریف پرسپولیس؛  تا آن موقع یحیی گل محمدی هت تریک کرده بود؟!

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 19:00 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهد رفت. هم اکنون سرخپوشان تهرانی با 42 امتیاز در رده دوم و نماینده استان کرمان با 33 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

موفقیت در این دیدار برای هر دو تیم مهم است. صوفیه برای ادامه راه استقلال به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند و مس به ورزشگاه آزادی می آید تا قدرت خود را برای بازگشت حداقل با یک امتیاز به خانه نشان دهد.

این چهارمین دیدار تیم های پرسپولیس و کپر رفسنجان در لیگ برتر است. نتیجه سه دیدار قبلی 2 برد برای پرسپولیس و یک تساوی است. شاگردان یحیی گل محمدی در هر دو دیدار لیگ بیستم با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. آنها ابتدا با گل سیدجلال حسینی در تهران و سپس مهدی عبدی در رفسنجانی حریف خود را شکست دادند.

در لیگ بیست و یکم اما بازی در کرمان با تساوی به پایان رسید. آکل کعبی اولین گل مس تاریخ لیگ برتر را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند. مهدی ترابی نیز برای عدم پیروزی در این دیدار موفق شد برای تهرانی ها گلزنی کند.

کپر رفسنجان باید برای چهارمین بار در تهران و ورزشگاه آزادی با محمد ربیع بازی کند. آنها در سه بازی قبلی گل نزده اند. باخت 2-0 و 3-2 مقابل استقلال و شکست یک بر صفر در دیدار مقابل پرسپولیس حاصل تلاش آنها در لیگ برتر فوتبال ایران بود و حالا به فکر طلسم شکنی هستند.

مس در 6 بازی اخیر خود چهار و دو تساوی در لیگ و جام حذفی کسب کرده است و آخرین باخت او در هفته چهاردهم مقابل استقلال تهران بود. از طرفی پرسپولیس با شکست در هفته سوم مقابل آلومینیوم در جام قهرمانی شکست نخورد. باید دید یحیی و شاگردانش بعد از 16 بازی بدون شکست مقابل مس چه خواهند کرد.

مس با 29 گل زده در کنار استقلال، بهترین خط حمله لیگ را دارد و یک گل بیشتر از پرسپولیس زده است. سرخپوشان تهرانی با 26 امتیاز بهترین میزبان لیگ بیست و یکم تا اینجای کار بودند و مس با 14 امتیاز خارج از خانه ششمین تیم جدول بود. البته آنها در 2 بازی اخیر خارج از خانه پیروز شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید