اقتدارگراتر از تفکر لیبرالی نیست / لزوم تبیین تفاوت حقوق بشر در فرهنگ اسلامی و غربی


ساعت: 14:28
تاریخ انتشار: 14/14/1400
کد خبر: 1813108

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه ایشان اقتدارگراتر، خطرناک‌تر و خشن‌تر از تفکر لیبرالی نیستند، گفتند: استکبار بسیار نرم صحبت می‌کند، اما در عمل هر کجا که مسلط باشد جز جنایت و جنایت کاری انجام نمی‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هاوارستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در جلسه ائمه جمعه استان اظهار داشت: بحث توضیح و اینکه جلاد جایگزین شهید نمی شود بسیار مهم است و متاسفانه آنقدر نسبت به این مسائل بی تفاوت بودیم که برخی استدلال کردند. در دوران دزدی پهلوی نتوانست، اما اکنون دزدیده شده است. پهلوی خودش یک دزد کرم بود که چیزی نداشت اما بعد از روی کار آمدن با ترفند انگلیسی ها 44000 روستای شش دانگ از مردم ایران دزدید و آنقدر از کشور دزدید و گرفت که 43 سال بعد از انقلاب اسلامی این پول را به دست آورد. آیا هنوز به عنوان سلطنت طلب خرج زیادی می کنند و جبهه های تبلیغاتی ایجاد می کنند.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با همه این حرف ها بحث این است که به ازای هر ریالی که رضاخان بی سواد و مزدور دزدیدند کشور را به دست انگلیسی ها سپردند و بی حساب غارت کردند و بعد گفتند نه. می توان آن را غارت کرد.» در زمان پهلوی نانی پیدا نشد و اگر مردم آواره و هلاک می شدند، هیچکس از ترس جرأت نمی کرد نام حکومت را به زبان بیاورد.

وی ادامه داد: باید این سوال را مطرح کرد که آیا بعد از انقلاب افراد متدین، متدین و انقلابی دزدی می کنند یا همان کسانی هستند که تحت مسئولیتی در قالب نفوذ و تفکر بیگانه دزدی می کنند؟

آیت الله عبادی با اشاره به کاستی هایی که در جهاد تبیین مردم وجود دارد، تصریح کرد: این اولین بار از آغاز آن است و باید برای مردم توضیح داده شود که اگر انقلاب اسلامی صورت نمی گرفت چه اتفاقی می افتاد؟ ببینید نقشه ها و نقشه های استکبار و استعمار جهانی 50 یا 100 سال از آن زمان است و این مانع قرآن است، ما باید این کتاب را از بین ببریم.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه کارشناس انگلیسی رضاخان بی سواد را اداره می کند و او درهای سمینارها را می بندد و حجاب را باز می کند و انواع ظلم و کشتار و قتل عام را انجام می دهد، تصریح می کند: در واقع این یک نقشه است. ایران تقریباً تمام شده است و دیگر پایان دولت های سیار برای آنها مشکلی ندارد.

وی تصریح کرد: آنها در برنامه خود پایان جنگ های صلیبی و به عبارتی پایان تاریخ و تسلط بر جهان را برنامه ریزی کردند، بنابراین می دانستند که کار با تاریخ شاهنشاهی و اعلام پایان تاریخ اسلام تمام شده است. و اگر در سال 57 این انقلاب نبود و در شرایط تبلیغی امروز و جامعه دینی در همان سطحی که قرار داشت باقی می ماند، هیچ مقاومتی ممکن نبود، یعنی کار اسلام و کار انسان تمام شده است.

آیت الله عبادی خاطرنشان کرد: امروز پس از همه گزینه های شکست خورده، دشمن تحت تأثیر جریان سکولار حتی در حوزه ها و همین روحانیت در حال حرکت است و برای این امر باید هوشیار بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر جلوی انقلاب اسلامی گرفته شود، دشمن هرگز نمی گذارد آب خوشی از گلوی مردم ایران بریزد، افزود.

به گفته وی، استکبار بسیار آهسته صحبت می کند، اما در عمل هر جا می رود جز جنایت و قتل کاری انجام نمی دهد.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مسیر دنیا را تغییر داده است، گفت: اگر جلوی این انقلاب گرفته شود، 43 سال بدتر از آنچه تصور کنید از هر ایرانی انتقام خواهند گرفت.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بهترین سند وحشی گری غرب، شناخت هویت آنهاست، گفت: باید تفاوت حقوق بشر در فرهنگ اسلامی با فرهنگ وحشی غرب را برای فرزندانمان تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: باید با تبلیغات قرارگاه دشمن را غیرفعال کنیم و روی مسائل مثبت و تعریف تمدن، اخلاق و شرع باید مدنی کار کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: البته این اقدامات باید کارشناسی، دقیق و موضوعی باشد و سریع اجرا شود چرا که زیرساخت خوبی برای این کارهای فرهنگی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید