آلومینیوم/ دانشجویان رحمتی در اراک به دنبال انتقام هستند


ساعت: 12:41
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836393

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور امشب تیم های نساجی و آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز چهارشنبه در یکی از آن ها شاگردان سید مهدی رحمتی از ساعت 19 در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به قضاوت پیام حیدری مقابل دوازدهم تماشا می شوند. تیم نساجی درجه مازندران قرار گرفت.

آلومینیوم اراک که در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی و یک تساوی مقابل فجر سپاسی به پیروزی رسیده است، امیدوار است در بازی فردا مقابل نساجی مازندران نیز به همین روند بدون شکست ادامه دهد و سه امتیاز خانگی را کسب کند.

آلومینیجی ها که دو هفته پیش آخرین بازی خانگی خود را در اراک مقابل چشمان تماشاگران انجام دادند و در بندر ماهشهر تیم خلیج فارس را شکست دادند، حالا آماده پیروزی دوباره با هواداران خود هستند و وضعیت خود را بهبود می بخشند.

شاگردان رحمتی در شرایطی به دیدار لیگ برتر مقابل نساجی مازندران می روند که آخرین بازی خود را در فینال جام حذفی مقابل همین تیم شکست دادند اما حالا به فکر بازی برگشت و قهرمانی مجدد در لیگ هستند و می توانند در این بازی صعود کنند. با برد در این بازی یک تا سه مرحله را در جدول انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید