از عملکرد کشتی گیران جوان در جام نیکولای پتروف راضی بودیم/ وسایل مبارزه در جام تختی حضور دارند.


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810975

مربی خوزستانی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: به استثنای هفت مدال آور المپیک و جهان، تمامی داشته های کشتی ایران در جام تختی حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا از اهواز؛ ملک محمد بویری مربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در حاشیه مسابقات بین المللی جام تختی گفت: مثل هر سال سطح مسابقات واقعا بالا بود. البته برای اولین بار بود که به عنوان مربی در این مسابقات شرکت می کردم چرا که از تیم 5 نفره 4 جوان به این جام اعزام شدند و تنها یک بزرگسال در تیم حضور داشت. واقعا کشتی گیران جوان خوبی هستند.

وی با اشاره به حضور کشتی گیران خوب خارجی در این مسابقات گفت: 50 تا 60 درصد شرکت کنندگان قهرمان اروپا و جهان بودند که بچه های ما به خوبی با آنها مبارزه کردند و عملکردشان راضی کننده بود.

بویری با تاکید بر اینکه جوانان شرکت کننده در جام نیکولای پتروف در جام تختی غایب خواهند بود، گفت: در مقر تیم ملی جوانان هستم. ما در جام تختی به جوانان استراحت داده ایم و باید ببینیم که مردم در جام تختی چه کار دیگری خواهند کرد.»

مربی کشتی در خاتمه گفت: به استثنای 7 نفر، تمامی دارایی های کشتی در جام تختی حضور دارند و شاهد عملکرد جوانان در این دوره از مسابقات هستیم و پس از آن اردوی ملی پوشان جوانان آغاز نمی شود. تیم.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید