افزایش وزش باد و گرد و خاک در پایتخت/ پیش بینی بارندگی در بخش هایی از کشور


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1891964

سازمان هواشناسی از افزایش گرد و خاک در استان های مرزی و بارش باران و رعد و برق در ارتفاعات تهران و برخی استان ها خبر داد و اعلام کرد: از فردا تا جمعه برای اکثر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در رشته کوه های مرکزی البرز و در استان های البرز، قزوین، تهران، برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و جنوب کشور در کوه های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب فارس قرار دارند. ، بوشهر به ویژه در بعدازظهر و ساعات اولیه شب رگبار باران همراه با رعد و برق و در نقاطی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

امروز در مناطق مرزی واقع در غرب و جنوب غرب کشور غبار خفیف و بدتر شدن کیفیت هوا و در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید در نقاطی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید:
پیش بینی رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی و شرق کشور / اخطار گرد و غبار برای 13 استان

از فردا تا پایان هفته برای اکثر نقاط کشور آرامش پیش بینی می کنیم و از فردا (چهارشنبه) تا جمعه وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در شرق کشور و تنها در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان ادامه دارد. و شرق هرمزگان برای بعدازظهر و ساعات اولیه شب رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

برای شنبه هفته آینده وزش باد در منطقه زابل ادامه دارد و سایر نقاط کشور هوای آرام همراه با هوای گرم خواهند داشت.

امروز و فردا شرق دریای عمان و نیمه غربی خلیج فارس مواج و مواج خواهد بود.

برای تهران بعدازظهر امروز و در ساعات جداگانه وزش باد پیش بینی می شود و حداکثر دمای هوای پایتخت 31 درجه بالای صفر است.

برای پایتخت عصر امروز وزش باد و گرد و خاک خواهد بود که در ساعات خاصی در برخی از مناطق غربی و جنوبی منطقه شدید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید