الهام بخش متخصص در گرفتن جام از استقلال!

با این حال نساجی همچنان در خطر سقوط احساس می کند و برای تثبیت جایگاه خود باید استقلال را در بازی هفته آینده شکست دهد یا حداقل از این تیم تساوی بگیرد.
دیدار بسیار حساس استقلال و نساجی هفته آینده در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود و نگرانی هایی از سوی استقلال برای پر شدن سکوها به نفع تیم میزبان وجود دارد و حتی استقلالی ها می ترسند شرایط به گونه ای پیش برود. خیر تا بتوان حتی 10 درصد فضایی را که برای تماشاگران تیم میهمان در نظر گرفته شده پر کرد
انجام دادن
در عین حال ساکت الهامی با هدایت سرمربی تاکنون دو بار از استقلال جام قهرمانی را کسب کرده است. الهامی یک بار با عنوان سرمربی تراکتورسازی در فینال جام حذفی استقلال را شکست داد تا این تیم تبریزی صاحب عنوان قهرمانی شود.
ساکت بار دوم به عنوان سرمربی نساجی در جام حذفی مقابل استقلال قرار گرفت و مانع از صعود این تیم به فینال شد. در این دیدار فرهاد مجیدی همچنان هدایت استقلال را برعهده داشت و نتوانست از سد نساجی بگذرد.
حالا اگر ساکت الهامی از استقلال امتیاز بگیرد به احتمال زیاد مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر می شود و شاید نکونام هم به سرنوشت مجیدی دچار شود که دو جام حذفی مقابل ساکت را از دست داد.
به هر حال استقلال سه شنبه هفته آینده بازی سخت و سختی را پیش رو دارد و در طرف مقابل مردی قرار دارد که برای ناکام گذاشتن استقلال راه زیادی در پیش دارد و مدعی نشستن روی نیمکت استقلال است.