ستاره استقلال الهام بخش قاتل خاموش شد

ستاره استقلال الهام بخش قاتل خاموش شد

قطعا با نگاهی به آمار و ارقام عملکردی بازیکنان استقلال باید گفت که مهدی کایدی بهترین بازیکن استقلال در دیدار مقابل هواداران بود اما آرش رضاوند پس از مهدی کایدی بهترین عملکرد را در بین 11 بازیکن آبی پوش داشت. در این زمینه.

آرش رضوند که توانسته بود برای استقلال گلزنی کند، در شروع نیمه دوم علاوه بر شکستن قفل دروازه هواداران و ضربه محکم به آن، در چند نوبت توانست پاس های خطرناک و موقعیت های مساعدی را برای مهاجمان استقلال فراهم کند. دادن هوش بالای رضاوند در مهار توپ های سرگردان یا انحراف توپ ها به خط هافبک، به هافبک استقلال کمک می کند و بلافاصله پس از شروع حمله حریف، ضدحمله ای را برای استقلال انجام می دهد.

نکته مهم دیگر در فوتبال آرش رضاوند خفه کردن برنامه های تیم مقابل است. با نگاهی دوباره به دیدار تیم های استقلال و هوادار و زیر ذره بین قرار دادن عملکرد آرش رضاوند مشخص می شود که این بازیکن بارها از حملات تیم هوادار جلوگیری کرده است. رضاوند که ذاتا هافبک دفاعی است مانع از حرکت بازیکنان حریف می شود. با قدرت دریبل زدن و حمل توپ، به محض بدست آوردن توپ، آن را به کانال های مناسب منتقل می کند و به مهاجمان تیمش فرصت می دهد.

فراموش نکنیم که گل دقیقه 47 او در شیراز باعث شکسته شدن هواداران شد و تقریبا تمام برنامه های شاگردان ساکت الهامی برای شروع نیمه دوم را به هم ریخت.

دیدگاهتان را بنویسید