امانتداری و دقت بستر رقابت انتخاباتی را فراهم می کند

شهردار تهران:

شهردار تهران گفت: مجریان و ناظران انتخابات امین هستند و ضریب اطمینان و دقت زمینه رقابت را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری موج


علیرضا زاکانی صبح امروز در نشست نمایندگان انتخابات تهران اعلام کرد: امروز نهمین روز، روز بصیرت و عهد امت و امامت است. در سال 1387 برای اولین بار شرایطی در کشور به وجود آمد که به بهانه انتخابات مردم را علیه یکدیگر قرار داد. هر بار که این برنامه در هر کشوری اجرا می شد موفق می شدند اما با حضور باشکوه مردم پرونده سرکش بسته شد.

وی افزود: در سال 2018 به بهانه اقتصاد و سال گذشته به بهانه خطای فرهنگی این شرایط ادامه یافت و کشور دچار هرج و مرج شد. کشور همچنان از اتفاقات سال گذشته رنج می برد، بنابراین می توان برای توجیه خود هر چیزی را به گردن عده ای انداخت، بنابراین بصیرت و حضور در صحنه همان چیزی است که کشور به آن نیاز دارد.

وی با اشاره به تعداد 100 هزار مسئول انتخابات افزود: چارچوب و سیاست های انتخاباتی مشخص است و نگاه عمیق رهبری به مشارکت بالا، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات معطوف است و کارگزاران انتخابات در اجرای این موارد مشارکت مستقیم دارند. چهار جزء

شهردار تهران وی افزود: کارگزاران انتخابات می توانند موتور محرکه حضور باشکوه مردم در انتخابات باشند. اطمینان شما مبنی بر ایمن بودن رای دادن، مردم را به رای دادن تشویق می کند. تضمین یکپارچگی انتخابات باعث ایجاد رقابت در انتخابات می شود. دستگاه های اجرایی و نظارتی ما قابل اعتماد هستند و این دقت زمینه را برای رقابت فراهم می کند. هر یک از اعضای هیئت اجرایی و کنترل انتخابات، سلامت انتخابات را تضمین می کند.

زاکانی در پایان بیان کرد: در خصوص انتخابات در مدیریت شهرستان وظایفی داریم و امیدواریم بتوانیم وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم. اشیاء شهرداری در خدمت ستاد انتخابات، فرمانداری و کلیه عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات خواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟