بستر مناسبی برای رشد فرهنگی کودکان در جامعه فراهم می کند


ساعت: 16:57
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842826

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت;

قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد از ایجاد بستر مناسب برای رشد و فعالیت های فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، عالیه قوامی در نخستین نشست هم اندیشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد با اشاره به نقش مهم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در گسترش فعالیت های فرهنگی در جامعه، گفت: پرورش فکری و فکری سازمان فرهنگ، جامعه و ورزش شهرداری در ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان شهر رایج است و حمایت مادی و معنوی سازمان از سوی کانون بستر مناسبی را برای توسعه فرهنگی جامعه فراهم می کند.

قوامی با اشاره به شرایط ایجاد شده در دوران ولیعهد و محکومیت آنها به خانه نشینی افزود: این دوران و شرایط باعث شد فرزندان از حق خود محروم شوند.

وی افزود: در شرایط کنونی نقش متولیان فرهنگ و هنر در حوزه کودک بیش از هر زمان دیگری موثر خواهد بود. ایجاد شور و نشاط اجتماعی با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی زمینه ساز رشد خلاقیت و شکوفایی استعدادهای آینده سازان ایران اسلامی خواهد بود.

مدیرکل انجمن یزد با اشاره به جزئیات برنامه های در دست توسعه مشترک با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت: میزبانی جشنواره بین المللی قصه گویی، یادواره چهار گوینده و گوینده سواره، مهارت های شاهد، کودک – قاب. انیمیشن، عکاسی با موضوع کودک، دعا و درخواست، تاج گل با موضوع اذان، هفته ملی کودک، نوروز فرهنگی، ساخت مستند ناشران، نویسندگان و مروجین کودکان و نوجوانان یزدی، همایش عاشقانه حسینی، ارتباط با خواهران فرهنگی یزد با عروسک های غول پیکر و موزه اسباب بازی های سنتی ایرانی و عروسک های یادبود علیرضا صادقی از جمله این برنامه هاست.

مهدی آرای، کارشناس فرهنگی استان یزد، ظرفیت استان را برای ایجاد برخی از پیشنهادات فرهنگسرا با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی استان یزد عنوان کرد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری گفت: در اکثر پروژه های پیشنهادی کانون با سازمان فرهنگی شهرداری نقاط ارتباط دارد و سعی داریم با همکاری مرکز این کار را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید