انفجار در یکی از مراکز نظامی اصفهان / وزارت دفاع: 3 پرنده مهاجم کوچک توسط پدافند منفجر شدند.

انفجار در یکی از مراکز نظامی اصفهان / وزارت دفاع: 3 پرنده مهاجم کوچک توسط پدافند منفجر شدند.

ساعتی پیش صدای انفجار مهیبی در حوالی خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد.

بررسی صداهای غیرعادی در اصفهان

منصور شه فروش مدیرکل مدیریت بحران منطقه اصفهان با تایید صداهای عجیب در خیابان امام خمینی گفت: علت این صداها در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه با توجه به اعلام شهروندان به اورژانس صداهای غیرعادی طی سه تا چهار مرحله در محدوده امام خمینی (ره) شنیده شد، گفت: بررسی علت این صداها در دستور کار قرار دارد و به زودی اعلام می شود. .

انفجار در یکی از مراکز نظامی

استاندار اصفهان در این زمینه گفت: انفجاری در یکی از مراکز نظامی رخ داد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وی ادامه داد: علل و عوامل و همچنین میزان خسارت در دست بررسی است.

علت انفجار در کارخانه مهمات در دست بررسی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان نیز انفجار در یکی از مراکز تولید مهمات وزارت دفاع را تایید کرد و گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

محمدرضا جان نیشاری گفت: خسارت و علت این حادثه در دست بررسی است.

وزارت دفاع: حمله نافرجام با 3 خرده پرنده

روابط عمومی وزارت دفاع با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛ شامگاه 8 بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله نافرجام میکروپرنده به یکی از مجتمع های کارگاهی وزارت دفاع انجام شد و خوشبختانه با پیش بینی ها و اقدامات پدافندی یکی از آنها مورد اصابت ضدهوایی قرار گرفت. پدافند آتش مجموعه و دو هواپیمای دیگر مسدود شده است، پدافند دستگیر و منفجر می شود.

در ادامه این پیام آمده است: خوشبختانه این حمله نافرجام تلفات جانی نداشت و خسارت جزئی به سقف کارگاه وارد شد که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نشد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت محترم ایران اسلامی این اطمینان را می دهد که با سرعت و جدیت به اقدامات خود برای تولید اقتدار، اقتدار و امنیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کور تأثیری بر ادامه پیشرفت کشور نخواهد داشت. به خواست خدا

دیدگاهتان را بنویسید