باخت استقلال در روزهای غیبت ساپینتو

مروری بر غیبت های ساپینتو

کارت قرمز مقابل گل گهر سیرجان باعث شد ساپینتو دیدار خانگی با فولاد را از دست بدهد و استقلال در غیاب سرمربی او از کنار زمین نتوانست شاگردان نکونام را شکست دهد و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با در نظر گرفتن اتفاقات سیرجان، کمیته انضباطی رای به محرومیت دو جلسه ای ساپینتو داد تا او دیدار مقابل ذوب آخان در اصفهان و بازی خانگی مقابل آلومینیوم اراک را از دست بدهد. استقلال البته با گل به خودی بازیکن حریف ذوب آچان را برد اما نتوانست سه امتیاز بازی خانگی با آلومینیوم اراک را از آن خود کند و این دیدار با تساوی به پایان رسید.

محرومیت بعدی ساپینتو مربوط به دیدار مقابل تراکتورسازی در هفته پایانی این تور بود که استقلال در غیاب سرمربی خود با دو گل مغلوب میزبان شد.

آبی های پایتخت در 4 بازی محرومیت ساپینتو، 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن کاهش یافته اند، امتیازاتی که اگر به دارایی های استقلال اضافه شود، این تیم در جایگاه بسیار بهتری در جدول لیگ برتر قرار می گیرد.

باید دید در غیاب ساپینتو که در حال افت است، استقلال می تواند مسجد سلیمان را شکست دهد و البته رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال روی نیمکت خواهد نشست یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید