باران ستاره ای در دو پست استقلال برای ساپینتو

باران ستاره ای در دو پست استقلال برای ساپینتو

نتیجه درخشان تیم استقلال در دیدار مقابل نساجی و رکورد بیشترین گل زده در یک بازی باعث شد تا استقلال در پایان هفته ششم به عنوان خطرناک ترین خط حمله لیگ برتر شناخته شود.

حضور بازیکنانی چون سجاد شهبازادا، پیمان بابایی، آرمان رمضانی (که مصدومیتش را پشت سر گذاشته است)، محمد محبی، امیرارسلان مطهری، امیرعلی صادقی و البته مهدی کایدی که اغلب داخل خط 18 قدم حریف است. سرمربی استقلال شد این روزها برای چیدمان چهره های استقلال در ترکیب اصلی این تیم دغدغه های شیرینی با او دارد.

به این افراد کوین یاماگا، هافبک فرانسوی استقلال را اضافه کنید که با حرکت ده متری در جایگاه خود در آبی پوشان می تواند گلزن شود. او که توانست با سه امتیاز بازی با مس کرمان تک گل استقلال را به ثمر برساند و در فاصله 18 پله به موقع ظاهر شود، اولین پنالتی بانوان تیم ساپینتو که باید در جمع گلزنان این تیم نیز قرار گیرد.

حالا آمادگی بالای پیمان بابایی، انگیزه امیرارسلان مطهری، انرژی جمع شده امیرعلی صادقی (برترین گلزن استقلال در پیش فصل) و خلاقیت مهدی قیدی در کنار همسرش بوشهری محمد محبی را به توانایی یاماگا اضافه کنید. همه بخشی از تفریحات شیرین این روزهای ساپینتو هستند. آنها در تعطیلات هستند.

هر چند وضعیت مشابهی در خط دفاعی برای سرمربی پرتغالی استقلال وجود دارد. جایی که جلالی، غلامی، سیلوا و حردانی خط دفاعی 4 نفره آبی پوشان را تشکیل می دهند و محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن استقلالی هستند که مدعی پوشیدن پیراهن اصلی این تیم هستند، پشت این چهار نفر.

بدون شک سرمربی استقلال این روزها در اوقات فراغت خود بیش از هر چیز به این فکر می کند که با بازگشت به تهران و در آستانه هفته هفتم لیگ برتر، چه در دفاع و چه در حمله به میدان برود.

لازم به ذکر است؛ تیم استقلال در هفته هفتم لیگ برتر باید برای دیدار با تیم امیر گاله نویی (گل گهر) راهی سیرجان شود.

دیدگاهتان را بنویسید